پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برنامه های مختلفی برای مبارزه با اخلالگران بازار ارز داریم

0

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد دژپسند دوشنبه شب در جمع مردم بهشهر در مسجد توفیق آیت الله کوهستانی با اشاره به اینکه برای مبارزه با اخلالگران بازار ارز برنامه داریم افزود: تلاش برای کاهش تورم از برنامه های مهم در دستور کار دولت است و این مهم با قوت اجرایی می شود و با دقت در این بخش می بیینم تورمی که تا ۶۰ درصد پیش بینی می شد اکنون به ۲۰ درصد رسیده است.

وی بیان داشت: در تمام دوران انقلاب، مشکلات اقتصادی وجود داشته است و در این برهه از زمان دشمنان با تحریم های مختلف این مشکلات را بیشتر کرده اند اما با استقامت در این بخش می توان بر مشکلات نائل شد.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: ما در اوج جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایران، بالاترین تورم را تجربه کردیم و براساس بیان تحلیلگران اقتصادی، ایران رشد اقتصادی خوبی طی کرده است.

دژپسند خاطر نشان کرد: ما در هشت سال جنگ تحمیلی جنگ را اداره کرده بدون اینکه کوچکترین بخشی از کشور را به دشمن دهیم و ایستادگی در برابر مشکلات باید در جامعه جریان داشته باشد.

وی افزود: اکنون در بخش دفاعی در منطقه مرجع هستیم و به جایگاه والایی دست یافتیم و باید تلاش کنیم تا در بخش اقتصادی هم به جایگاهی برسیم که تورم ها را کاهش داده و با مدیریت مناسب تلاش کنیم تا تورم آسیبی به ما وارد نکند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.