پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برنامه جامعی برای توسعه گردشگری در مازندران نداریم

0

پایگاه خبری چهاردانگه:  حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در بابلسر اظهار داشت: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند و خبرنگاری که بخواهد فعالیت خود را با اخبار رپرتاژی آمیخته کند نمی‌تواند چشم بنا و گوش شنوای جامعه باشد.

وی افزود: خبرنگاران باید از نظر مالی و مادی تامین باشند تا بتوانند رسالت خود را به نحو شایسته انجام دهند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی دفتر امام جمعه در طول دو سال از آغاز فعالیت خود در بابلسر گفت: خوشبختانه اقدامات خوب و تاثیرگذاری در سطح شهرستان صورت گرفته که از جمله آن می‌توان به تلاش برای جذب سرمایه‌گذار و ایجاد شرایط برای حضور سرمایه‌گذار خارجی در سطح شهرستان اشاره کرد.

قلی‌پور ادامه داد: در بخش گردشگری اتفاقات خوبی رقم خورده و فضای شهری برای حضور گردشگران در شهرستان مهیا شده است.

وی افزود: مطالبه ما از مسئولان استفاده صحیح از حضور گردشگر در سطح شهرستان بوده که کاملا مغفول باقی مانده است.

امام جمعه بابلسر با اشاره به  اینکه مدیریت درست در حوزه گردشگری باید توسط مردم اداره شود،، تصریح کرد: برنامه جامعی برای بهره برداری صحیح از گردشگری در استان وجود ندارد.

قلی‌پور با تاکید بر ایجاد نشاط اجتماعی در شهرستان گفت: هر برنامه بانشاطی که خلاف شرع و قانون نباشد مورد حمایت ما است.

وی با بیان اینکه موضوع لحاظ اقلیم چهار در قبض گاز اهالی شهرستان از جمله دغدغه‌های مهم این دفتر بوده که در حال پیگیری است، افزود: در بحث برق اقلیم شهرستان سه باشد اما در حوزه گاز در اقلیم چهار قرار داشته باشد برای ما توجیه پذیر نیست و مسئولان باید نسبت به این موضوع و اختلاف اقلیم به مردم پاسخگو باشند.

در این مراسم از خبرنگاران فعال حوزه نماز جمعه بابلسر تجلیل شد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.