پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برنامه‌های مشترک پلیس و رسانه در حوزه آسیب‌های اجتماعی در مازندران ایجاد می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، هادی ابراهیمی امروز در دیدار فرماندهان انتظامی مازندران با اشاره به ماموریت‌های خطیر نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف برقراری نظم و امنیت در کشور، اظهار داشت: صدا وسیما و رسانه‌ها زبان گویا و بلندگوی نیروی انتظامی در عرصه نظم و امنیت هستند.

وی با اشاره به وضعیت ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه و جنگ نرم دشمن در این حوزه، افزود: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز مازندران با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه در حوزه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، تصریح کرد: تعامل و همکاری نزدیک بین پلیس و صدا وسیما نقش موثری در کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد.

ابراهیمی، مسئولیت‌پذیری و انضباط اجتماعی را راهبرد مشترک صدا و سیما و نیروی انتظامی دانست و افزود: تهیه و تولید برنامه‌های مشترک تلویزیونی و رادیویی با هدف پیشگیری اجتماعی گام موثری در این راستا خواهد بود.

وی از آمادگی صدا وسیمای مرکز مازندران برای همکاری همه حانبه با فرماندهی انتظامی استان در راستای ارتقا احساس امنیت در سطح جامعه خبر داد.

صدا وسیما موثر در امید آفرینی جامعه

سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی مازندران نیز در این نشست با تبریک انتصاب جدید مدیرکل صدا وسیمای مرکز مازندران گفت: باید با اعتمادسازی و جلب مشارکت‌های مردمی نسبت به اهداف سازمانی گام برداشت.

وی مردم را مهم ترین مولفه قدرت نظام برشمرد و افزود: بی شک تعامل و همکاری مردم و سازمان‌ها و دستگاه‌ها با پلیس، نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقا امنیت عمومی جامعه دارد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به ظرفیت صدا وسیما با توجه به تاثیر و نفوذ رسانه در سوق دادن افکار عمومی جامعه، رسانه را مهم‌ترین پل ارتباطی مردم با پلیس برشمرد و افزود: پیشگیری از وقوع جرم و ارتقا احساس امنیت حوزه مشترک رسانه و پلیس است.

میرفیضی با تاکید بر نقش هنر و رسانه در آگاه‌سازی عمومی، اطلاع رسانی و آموزش همگانی در کاهش و پیشگیری اجتماعی از جرم، گفت: باید از ظرفیت هنر و رسانه در پیشگیری اجتماعی استفاده کرد.

 /ن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.