پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برطرف شدن ضعف ولتاژ روستاهای کرسام و خالخیل طی ده روز آینده

ضعف ولتاژ برق در روستا های کرسام و خالخیل که باعث نارضایتی مردم این دو روستا شده بود، طي دو روز آينده بر طرف مي شود.

2

 

آقاي میرزاجانی، رئيس اداره برق چهاردانگه، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، ضمن تائيد اين خبر اعلام نمود: ضعف ولتاژ برق در روستا های کرسام و خالخیل که باعث نارضایتی مردم این دو روستا شده بود با پیگیری های دکتر شجاعی نماینده شهرستان ساری و به همت اداره برق بخش چهاردانگه طی ده روز آ ینده برطرف می شود.

 

میرزاجانی ابراز داشت: با احداث 300 متر خط فشار قوی 20 کیلو وات و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور 100 کیلو واتي جدید مشکل برق روستای خالخیل بر طرف می شود.

 

رییس اداره برق چهاردانگه در مورد روستای کرسام گفت: در روستای کرسام با ترمیم خط فشار ضعیف و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور 200 کیلو وات جایگزین شده به جای ترانسفورماتور 100 کیلو وات قدیمی مشکل این روستا نیز بر طرف می شود.

 

آقي ميرزا جاني در پايان گفت: ماموران برق چهاردانگه از امروز سه شنبه ( 18 شهريور 1393 ) كار نصب دستگاه هاي ترانسفورماتور و افزايش ولتاژ برق اين دو روستا را آغاز كرده اند.

 

در هفته گذشته نيز آقاي ميرزا جاني، رییس اداره برق چهاردانگه، از بر طرف شدن مشكل برق روستاي بالاده و نصب يك ترانس 50 آمپري و افزايش قدرت برق اين روستا را تا 150 آمپر خبر داده بود. ( لينك خبر )

 

2 نظرات
  1. علی می گوید

    یعنی چی پایگاه خبری چهاردانگه ساری!؟ مگه فقط شما تنها پایگاه خبری بخش هستید.
    هرچی اسم سایت رو گذاشتید داخل خبرها هم بیارید. هدر زدید چهاردانگه نیوز، دامنه دارید چهاردانگه نیوز، بعد تو مطالب میگید پایگاه خبری چهاردانگه ساری! شماها دنبال رفع مشکلات منطقه نیستید و فقط دنبال منافع شخصی خودتون هستید.
    آقایان مدیران چهاردانگه نیوز! چرا نظراتی که انتقادی هست از شما را انتشار نمیکنید؟ دلیل اینکه میزنید خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری چیه؟ مگه اسم سایت شما چهاردانگه نیوز نیست؟
    چرا با اسم اصلی فعالیت نمیکنید؟ واقعا برای شما باید تعصف خورد.
    ………………………………………………………………………….
    پاسخ پایگاه خبری چهاردانگه ساری:
    دلیل اینکه نام « پایگاه خبری چهاردانگه نيوز» به «پایگاه خبری چهاردانگه ساری» تغییر کرده، کلمه انگلیسی «نیوز» می باشد که بر اساس دستورالعمل قانونی، مجاز به نوشتن آن در نام فارسی پایگاه و متن خبرها نیستیم. به زودی هدر سایت هم عوض می شود ولی دامنه همان https://4dangehnews.ir باقی خواهد ماند.
    ضمناً : ما نمی توانیم مشکلات چهاردانگه را حل کنیم! و فقط به عنوان پایگاه خبری، مشکلات را به مسئولان چهاردانگه منتقل کرده و پیگیر نتیجه ی تلاش آنها هستیم.
    ضمناً: شما بفرمایید با تغییر نام پایگاه به «چهاردانگه ساری» چه منافع شخصی می توانیم داشته باشیم؟
    امیدواریم بیشتر از این تاسف نخورید.

  2. اصغری می گوید

    درود به چهاردانگه‌نیوزی‌های عزیز. به نظر من شما باید در پاسخ‌گوئی به کامنت‌ها شکیبایی و سعۀ صدر بیشتری به خرج دهید شما نمایندۀ مردم یک بخش بزرگ و سرفراز هستید و مایۀ افتخار ما. پس بعضی بی‌مهری‌ها که می‌شود را با شکیبایی بپذیرید یا در صورت سرریز شدن خشم خاموشی پیشه کنید . من در جایگاه سفارش کردن نیستم و این را فقط از روی عشقم به زحمت‌کشان ولایتم گفتم. سپاس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.