پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بررسی تولیدات داخلی کاغذ در کمیسیون فرهنگی مجلس/ ارائه گزارش به مقام معظم رهبری

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی تولیدات داخلی کاغذ در این کمیسیون خبر داد و گفت: گزارشی از تولید کاغذ و توجه به تولیدات داخلی بر اساس اقتصاد مقاومتی به مقام معظم رهبری ارائه خواهد شد.

1

 

پایگاه خبری چهاردانگه، سید رمضان شجاعی کیاسری  در تشریح دستور کار امروز (دوشنبه ۱۶ فروردین ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: با توجه به شعار امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد نشست امروز درباره کاغذ و خرید از تولیدات داخلی بر اساس اقتصاد مقاومتی بود که با حضور مدیرکل چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این نشست تاکید شد تا تلاش برای خودکفا شدن تولیدات کاغذ صورت گیرد و انگیزه در بین مصرف کنندگان ایجاد شود تا از تولیدات داخلی استفاده کنند همچنین تولید کنندگان کاغذ نیز کیفیت محصولات خود را افزایش دهند.

 

این نماینده مردم درمجلس نهم، تصریح کرد: همچنین قرار شد گزارشی از تولید کاغذ و توجه به تولیدات داخلی بر اساس اقتصاد مقاومتی به مقام معظم رهبری نیز ارئه شود.

 

 

1 نظر
  1. محمودپارسا می گوید

    ای کاش این چند ماه باقیمانده لا اقل ی کاری برا چهاردانگه میکردی تا مردم محروم چهاردانگه ازت تصویر خوبی در ذهن داشته باشن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.