پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برادر شهردار کیاسر به قتل رسید/ پیدا شدن جنازه مقتول

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، ذبیح‌الله پهلوانی در گفت‌وگو با فارس، با تأیید خبر قتل حجت‌الله انتظاری برادر شهردار کیاسر، اظهار کرد: چهارم اردیبهشت ماه امسال از سوی خانواده مقتول با پلیس آگاهی تماس گرفته شد و خبر مفقودی حجت‌الله انتظاری اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه با اعلام این خبر از سوی خانواده مقتول بررسی پلیس آگاهی بر روی این پرونده شروع شد، افزود: پلیس در مدت کوتاهی مضنونین را شناسایی کرد و عصر روز چهارشنبه 6 اردیبهشت جنازه مقتول در جاده کیاسر حوالی پل گرماب کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: تحقیقات قتل به صورت ویژه از سوی پلیس آگاهی در دستور کار قرار دارد و روزهای آینده این خبر به صورت کامل به رسانه‌ها اعلام می‌شود.

خلیل انتظاری شهردار کیاسر نیز اظهار کرد: برادرم حدود 40 ساله، متاهل و دارای یک فرزند دختر هشت ساله بوده وی که به دامداری مشغول بود بیشتر زمان خود را در روستای رودبارک می‌گذراند از یک‌شنبه  وقتی خانواده با او تماس می‌گرفتند جواب نداد و همین عامل سبب شد تا مفقودی حجت‌الله به پلیس آگاهی اعلام شود.

وی افزود: با اعلام مفقودی به پلیس، نیروی انتظامی بررسی خود را شروع کرد و حتی برای کشف جنازه هلال احمر، آتش‌نشانی و نیروی مردمی و انتظامی همچنان تمام توان خود را گذاشتند تا اینکه عصر امروز جنازه برادرم کشف شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.