پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برخورد جدی با متجاوزان عرصه های ملی صورت گیرد

0

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد از بررسی پرونده های ماده ۴۷۷ بصورت فوق العاده خبر داد و گفت: در این راستا بیش از دوهزار درخواست در دادگستری استان مطرح است که در صدد هستیم در کمترین زمان به آنها رسیدگی شود.

رئیس شورای قضایی استان مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم حفظ و نگهداری اموال دولتی اظهار کرد: باید در مصرف اموال دولتی دقت فراوانی داشته باشیم و در این برهه از زمان که کشور دچارمشکلات اقتصادی است بکوشیم تا با مصرف بهینه،‌کمک شایانی به کاهش هزینه ها داشته باشیم.

حجت الاسلام تقوی فرد در ادامه به درخواستهای مراجعین در خصوص اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا بیش از دو هزار درخواست در دادگستری استان مطرح است که با برنامه ریزی صحیح و دقیق صورت گرفته در صدد هستیم تا در کمترین زمان درخواستهای فوق الذکر به صورت فوق العاده توسط کارشناسان تعیین شده مورد رسیدگی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران بر لزوم حفظ حقوق بیت المال نیز تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی استان در خصوص حمایت از تولید، حفظ حقوق بیت المال و منابع طبیعی گامهای بسیار خوبی برداشته و دادستانهای شهرستانهای استان در حمایت از سرمایه های ملی اقدامات مناسبی را انجام داده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.