پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برای پیشبرد اهداف خود از کسی اجازه نمی گیریم

0

استاندار مازندران گفت: امروز به واسطه تدابیر مقتدرانه ای که در جهت توسعه امنیت در منطقه توسط نیروهای مسلح در ارتش جمهوری اسلامی به اجرا درآمده از جایگاه برتری در منطقه برخورداریم.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، محمد اسلامی در رژه روز ملی ارتش در ساری اظهار کرد: امر ارتش جمهوری اسلامی در سیر تکاملی با رهبری ارتش مکتبی، متعهد، مجهز علمی کارآمد و تاثیر گذار است.

 وی افزود: این یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که ارتش برای ملت، در کنار آن و برای عزت آن جانفشانی می کند.

استاندار مازندران با اشاره به این که ارتش شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است خاطرنشان کرد:ارتش دیروز در خدمت استکبار و طاغوت بود و امروز این ارتش مکتبی با تمام ایمان خود در خدمت مردم قرار دارد.

اسلامی گفت: امروز ارتش ما قدرتمندانه در تامین امنیت کشورعمل  کرده و در مسیر تجهیزات و افزایش قدرت دفاعی حرکت می کند.

وی یادآور شد:  امروز به واسطه تدابیر مقتدرانه ای که در جهت توسعه امنیت در منطقه توسط نیروهای مسلح در ارتش جمهوری اسلامی به اجرا درآمده از جایگاه برتری در منطقه برخورداریم و تعیین کنندگی ما به تمام قدرت های جهانی اثبات شده است.

استاندار مازندران با اشاره به این که برای پیشبرد اهداف خود از کسی اجازه نمی گیریم یادآور شد: برای تقویت بنیه دفاعی خود کسی نمی تواند محدودیتی شاهد شود و آنچه کشور نیاز دارد برای حفظ و حراست از تمامیت ارضی امروز با همه قوا توسط همه متخصصان داخلی و نیروهای مسلح به وقوع می پیوندد.

وی تصریح کرد:  نیروهای مسلح با قابلیت پدافند هایی، حفاظت از آبراه های دریایی، بین المللی،سرزمینی و منطقه ای از تمامیت ارضی کشور دفاع می کنند.

اسلامی خاطرنشان کرد:این حضور قدرتمندانه موجب گشایش های علمی و فناوری گردیده  و همه باید به صورت متحد در این مسیری که عزت و شرف است حرکت کنیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.