پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بخش چهاردانگه آماده برگزاری شکوهمند انتخابات 1396 می باشد

0

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه: سید محمد حسین سلطانی بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه اعلام کرد: بخش چهاردانگه آماده برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه 29 اردی بهشت 1396 می باشد.

بخشدار چهاردانگه در باره شرایط برگزاری انتخابات 1396 اظهار داشت: تمام امکانات جهت برگزاری یک انتخابات سالم مهیا شده است و انتخابات با آرامش و امنیت کامل در روز جمعه در بخش چهاردانگه برگزار می شود.

وی گفت: تعداد صندوق ثابت برای اخذ آرای شورای شهر و روستای بخش چهاردانگه  در این دوره از انتخابات 87 صندوق می باشد که 73 صندوق روستایی  و 4 صندوق  شهری می باشد و در 72 روستا انتخابات شورای اسلامی روستا برگزار می شود..  در تمام شعبه اخذ آرا در صندوق ثابت شورای اسلامی شهر  و روستا صندق  اخذ آرای دوزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم مستقر می باشد.

بخشدار چهاردانگه تعداد صندوق سیار ریاست جمهوری در بخش را 4 صندوق اعلام کرد و افزود در روستاهایی که انتخابات شورای اسلامی روستا برگزار نمی شود توسط صندوق سیار آرای انتخابات ریاست جمهوری اخذ می شود.

مسئول سیاسی بخش در باره تعداد عوامل برگزار کننده انتخابات 1396گفت: 1350 نفر از  نماینده بخشدار، عوامل نظارتی شورای روستا و شهر، نظارت شورای نگهبان ریاست جمهوری، اعضای صندوق و عوامل امنیتی انتخابات را در بخش چهاردانگه برگزار می کنند.

سلطانی در باره تعداد نامزدهای شورای اسلامی شهر روستا  که فردا با هم رقابت می کنند گفت:  376 نفر برای شورای اسلامی در 72 روستا و 19 نفر برای کرسی شورای شهر کیاسر با هم رقابت می کنند.

بخشدار چهاردانگه در پایان از مردم شریف بخش چهاردانگه در خواست کرد در روز جمعه برای لبیک به مقام معظم رهبری سر صندوق های رای گیری حاضر شده و آرای خود را به صندوق ریخته و یک بار دیگر با آرمان های نظام جمهوری اسلامی بیعت مجدد نمایند و بفرموده رهبر مظم انقلاب نتیجه انتخابات هرچه باشد پیروزی مربوط به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.