پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بخشدار آخرین وضعیت بخش چهاردانگه را در پی بارش شدید برف تشریح کرد

0

دکتر مرتضی جعفری بخشدار چهاردانگه بعد از ظهر امروز چهارشنبه 29 اسفند 1397 در گفتگو اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوزآخرین وضعیت بخش را در پی بارش شدید برف در روزهای اخیر تشریح کرد.

وی گفت: جاده ساری – کیاسر- سمنان باز بوده و تردد در آن جریان دارد و در منطقه تلمادره شاهد بارش شدید برف  می باشیم و از رانندگان عزیزی که  که قصد سفر از این جاده را دارند می خواهم با رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و با داشتن زنجیر چرخ و لباس گرم و غذای کافی تردد نمایند.

بخشدار چهاردانگه در باره وضعیت راههای روستایی بخش گفت: اکثر راههای روستایی بخش چهاردانگه بازگشایی شده است و تلاش برای بازگشایی دیگر راههای روستایی بخش به خصوص سمت نرم آب دو سر ادامه دارد اما به علت رانش شدید کوه در جاده چورت راههای روستای چورت مسدود می باشد.

مسئول سیاسی بخش چهاردانگه در مورد وضعیت برق بخش گفت:  با تلاش پرسنل اداره برق چهاردانگه برق تمام روستاهای بخش وصل شده است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

مرتضی جعفری  پیرامون خسارت وارده به بخش اظهار داشت: با توجه به بارش شدید برف 90 در صد کلزا دهستان چهاردانگه آسیب دیده است.برخی از دامداری های سنتی تخریب شده و در شهر کیاسر هم یک واحد منزل مسکونی و به تاسیسات آموزش و پرورش آسیب وارد شده است و خسارت دقیق بعد از اتمام بارش برف مشخص می شود.

بخشدار چهاردانگه در مورد کمک رسانی به افرادی که در جاده کیاسر مانده بودند افزود: مردم روستای کردمیر بعد از اینکه ملاحظه کردند تعدادی از مردم در برف گیر افتادند به کمک آنها شتافتند و با اسکان مسافران در منازل خود برگ زرینی از امداد رسانی را به نمایش گذاشتند و من هم از مردم روستای کردمیر بی نهایت تشکر می نمایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.