پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

با راه اندازی زباله سوز ساری انتقال زباله به چهاردانگه قطعاً متوقف خواهد شد

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، دکتر امامی سرمایه گذار و مدیر پروژه زباله سوز تهران، ساری و نوشهر در حاشیه بازدید اهالی رسانه مازندران از نیروگاه زباله سوز تهران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

دکتر امامی در پاسخ به خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه در مورد سرنوشت موضوع انتقال زباله به چهاردانگه پس از احداث زباله سوز گفت: با توجه به ظرفیت نیروگاه زباله سوز ساری و قرارداد با شهرداری به طور قطع پس از اتمام پروژه زباله سوز ساری و آغاز به کار آن موضوع انتقال زباله به چهاردانگه قطعاً متوقف خواهد شد.

مدیر شرکت TTS در رابطه به روند پروژه زباله سوز ساری گفت:  طبق قرارداد باید 40 درصد هزینه نیروگاه زباله سوز ساری توسط شهرداری و 60 درصد آن توسط دولت تامین می شد و دولت موظف است که این مبلغ را تامین نماید.

دکتر امامی در در ادامه گفت: 64 درصد تجهیزات نیروگاه ساری تا کنون وارد شده و عملیات ساختمانی آن نیز تا کنون 32 تا 34 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طبق زمانبندی پیش بینی شده از یک ماه دیگر عملیات نصب تجهیزات در نیروگاه انجام خواهد پذیرفت. البته امکان وارد کردن همه تجهیزات لازم وجود داشت ولی با توجه به مشخص نبودن روند پروژه و رطوبت بالای شمال امکان معیوب شدن قطعات وجود داشت.

سرمایه گذار پروژه های نیروگاه زباله سوز شمال کشور در مورد هزینه احداث نیروگاه زباله سوز ساری گفت: برآورد هزینه احداث در ابتدا 30 میلیون دلار برآورد شده بود و با توجه به وضعیت کنونی ارز در بازار قرارداد ساختمانی پروژه بین 50 تا 55 میلیارد تومان برآورد شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.