پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

با ثبت دمای ۳۷ درجه در کیاسر، گرمترین روز تیرماه را شاهد بودیم

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران با بیان اینکه روز گذشته مردم استان گرم ترین هوای تیرماه را تاکنون تجربه کرده اند، گفت: دمای هوای مازندران روند نزولی پیدا می کند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، احمد اسدی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تشریح وضعیت جوی روز گذشته استان و رسیدن دما به ۳۷ درجه در کیاسر، افزود: دیروز چهارشنبه شاهد هوای گرمی در استان بودیم که تا چند روز دیگر دمای هوا تا چهار درجه کاهش می یابد.

 

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران تصریح کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی، هوای امروز استان صاف تا نیمه ابری و در مناطق ساحلی و جلگه ای با مه رقیق همراه است و مازندران تا اوایل هفته آینده جو نسبتا پایداری خواهد داشت.

 

وی بیشینه دمای هوای امروز ساری را ۳۴ درجه و کمینه ان را ۲۴درجه سانتیگراد اعلام کرد و اظهار داشت: این میزان دما تا یکشنبه آینده با یک تا دو درجه دما کمتر و بیشتر ادامه خواهد داشت.

 

اسدی هوای مازندران برای روزهای جمعه و شنبه را صاف تا نیمه ابری و بعدازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد و ادامه داد: عصر روز شنبه احتمال رگبارهای پراکنده در ارتفاعات هم وجود دارد.

 

به گفته رئیس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران، مردم این استان روز یکشنبه، هوای مشابه روزهای شنبه را تجربه خواهند کرد.

 

وی افزود: البته از ظهر روز یکشنبه دمای هوا قدری کاهش می یابد و در گرمترین حالت در ساری به ۳۱ درجه سانتی گراد می رسد.

 

وی از مردم و مسئولان خواست تا از اب و انرژی برق بهینه استفاده کنند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.