پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

باید با مدیریت هدفمند برای خط انتقال دامغان-کیاسر-ساری اقدام کرد

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به سرد شدن هوای استان، گفت: با تدبیر صورت گرفته مشکل کمبود گاز برای مشترکان مازنی در فصل زمستان نداریم.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از تسنیم، محمد اسماعیل ابراهیم زاده در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران مازندران در استانداری، اظهار داشت: تحت هیچ شرایطی کمبود گاز در فصل سرما در استان نداریم.

 

وی افزود: به واسطه اینکه مازندران در انتهای خطوط بوده و باید تصمیمات اخذ شده در مورد دوگانه سوز کردن نانوایی‌ها جدی گرفته شود.

 

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه صنایع باید نسبت به دوگانه سوز کردن واحدهای خود در فصل سرما اقدام کنند، تصریح کرد: مدیران صنایع باید در مواقع بحران، منافع ملی را بر منافع فردی خود ترجیح دهند.

 

ابراهیم زاده با بیان اینکه صنایع مازندران باید در موقع بحران به مردم خدمت کنند، افزود: در صورتی که صنایع نسبت به فعالیت سوخت دوم خود در موقع بحران اقدام نکنند، سوخت گاز آنان را قطع می‌کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه مشکل کمبود سوخت در کشور نداریم، تصریح کرد: با مدیریت یکپارچه و فعالیت هدفمند باید در راستای خط انتقال دامغان – کیاسر – ساری اقدام کنند.

 

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه اجرای این طرح در شورای عالی اقتصاد تایید شده است، افزود: استقرار و پایداری گاز مازندران امری اساسی بوده و با اجرای این طرح، کارخانه سیمان کیاسر و پتروشیمی و زیرساخت‌های منطقه به همراه مردمان بخش دودانگه و چهاردانگه ساری گازدار می‌شوند.

 

وی افزود: شرکت گاز مازندران، ۲۵۰ میلیارد تومان از صنایع، مردم و ادارات استان طلبکار بوده که از مشترکان می‌خواهیم با شرکت گاز همکاری کنند تا استان را توسعه یافته سوق دهیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.