پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازی نساجی – پدیده در زیر بارش باران

0

به گزارش خبرنگار مهر، بازی دو تیم نساجی مازندران و پدیده شهرخودرو مشهد در چارچوب هفته بیست وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور زیر بارش شدید باران در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برگزار شد.

بارش باران که روز جمعه در بیشتر شهرهای مازندران ادامه داشته است، هر چند مانع حضور تماشاگران حداکثری تماشاگران به ورزشگاه شده بود اما حدود ۷ هزار نفر با در دست داشتن چتر و در زیر بارش باران این بازی را تماشا کردند.

“اسماعیل حسن زاده” رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای تماشای دیدار نساجی و پدیده پیش از شروع مسابقه وارد ورزشگاه شهید وطنی شد و با “رضا درویشی” رئیس هیأت فوتبال شهرستان قائمشهر دیدار کرد.

۵ بازیکن و سرمربی تیم پدیده مازندرانی تشویق شدند.

امین قاسمی نژاد بازیکن مازندرانی تیم پدیده که فصل گذشته در تیم نساجی حضور داشت، به سمت کادر فنی و بازیکنان نساجی رفت وبا آن خوش وبش کرد. این بازیکن همچنین به سمت تماشاچیان نساجی گل پرتاپ کرد که مورد تشویق آنان قرار گرفت.

-عکاسان رسانه‌های خبری با پوشش‌های خاصی که برای دوربین‌ها و خودشان تعبیه کرده بودند، در این بازی حضور و از این بازی عکاسی می‌کردند. در بین دو نیمه از سوی هیئت فوتبال شهرستان قائم شهر از خانواده مرحوم ” کامران فدایی” بازیکن سابق نساجی تجلیل شد.-یحیی گل محمدی سرمربی تیم پدیده پیش از شروع نیمه دوم به سمت یکی از جانبازان ویلچری کنار زمین رفت و با دلجویی از این جانباز با او عکس سلفی گرفت.

دو دقیقه بعد از شروع نیمه دوم، تیم نساجی توسط ” مجتبی ممشلی” به گل نخست مسابقه دست یافت و پس از آن ورزشگاه غرق در شادی شد. تماشاچیان تیم نساجی پس از پایان بازی که با پنجمین پیروزی این فصل شاگردان مجید جلالی همراه شده بود در ورزشگاه حضور داشتند و با ترانه‌های محلی بازیکنان و مجید جلالی سرمربی این تیم را تشویق کردند.

کمبود ظرفیت سرویس بهداشتی در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر که در بین دو نیمه با منتظر ماندن تعدادی از تماشاگران برای استفاده از سرویس منجر به درگیری شدید میان آنها شده بود.

نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه یک برصفر تیم پدیده شهرخودرو را شکست داد.

نساجی مازندران با پیروزی در این بازی ۲۹ امتیازی شد و موقتاً به رده نهم جدول صعود کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.