پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازی مقابل کاله بسیار جذاب و پرحاشیه بود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، پوریا فیاضی بازیکن تیم شهرداری ورامین شامگاه یکشنبه پس از پیروزی تیمش در مقابل کاله آمل، اظهار داشت: بازی بسیار خوب و سنگینی بود اما با حواشی بوجود آمده، زیبایی‌های این بازی کمرنگ شد.

وی افزود: ما می‌دانستیم که بازی بسیار سختی در انتظارمان است و امروز هم این طور شد و باید بگویم که بازی کردن در مقابل این تماشاگران بسیار سخت است.

دریافت کننده تیم شهرداری ورامین گفت: می‌توانستیم با پیروزی در سِت چهارم کار را تمام کنیم اما نتوانستیم بازی را کنترل کنیم و بازی به ست پنجم کشید ولی خوشحال هستم که در نهایت موفق شدیم در این دیدار به برد ارزشمندی دست پیدا کنیم.

فیاضی در ارتباط با حواشی و درگیری‌های به وجود آمده در این بازی، بیان داشت: واقعا متاسف از این حرکات ناشایست بوده که در ورزش رخ می‌دهد و اصلا نمی‌خواهم در این رابطه صحبت کنم چون وقتی یک بازی می‌تواند تا این اندازه جذاب دنبال شود چرا باید این اتفاقات رخ دهد.

قدرتی زن تیم شهرداری ورامین در رابطه با عملکرد داوری در این بازی، خاطرنشان کرد:از فدراسیون والیبال و مسئولان ذیربط خواهش می‌کنم تا شرایط را مهیا کنند تا بتوانیم در همه بازی‌های لیگ برتر والیبال ایران از ویدئو چک استفاده کنیم زیرا وقتی والیبال ما مدرن می‌شود داوران نمی‌توانند توپ‌هایی با این سرعت را ببینند و این کار را برای داوران نیز سخت می‌کند چرا که این افراد مانند سایر افراد دو چشم بینا دارند و واقعا نمی توانند برخی صحنه‌ها را ببینند.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.