پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید نماینده ولی فقیه سپاه ساری از بخش چهاردانگه

حجت الاسلام والمسلمین نوذری،نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساری از بخش چهاردانگه بازدید نمودند.

2

 

پایگاه خبری چهاردانگه: سروان پاسدار جواد کردان، فرمانده بسیج چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه اعلام کرد:  حجت الاسلام والمسلمین نوذری،نمایندگی ولی فقیه  در سپاه ساری از بخش چهاردانگه بازدید نمودند.

 

کردان فرمانده بسیج چهاردانگه در باره اهم برنامه های  حجت الاسلام نودری در بخش چهاردانگه گفت:

۱-دیدار با امام جمعه محترم بخش چهاردانگه

  ۲-دیدار و سرکشی از بسیجیان پیشکسوت

  ۳-حضور در یادمان شهید سلیمانی فرد ازنی به همراه امام جمعه محترم  

  ۴-سرکشی از خانواده محترم شهید خواجه محله

  ۵- جلسه با فرماندهان محترم پایگاههای تابعه

 

2 نظرات
  1. منتقد دلسوز می گوید

    خواهشا سانسور نکنین … بذارین سایت وزینتون تحلیلی بمونه .. فقط خبر پراکنی نکنین …
    سوالی برام پیش اومده … اگه شما جوابشو نمیدونین میتونین از اقای کردان بپرسین…
    سفر حاج آقا اگه در چارچوب منافع جمعی منطقه بوده از ماحصلش برامون بگین … اگه منافع شخصی و حزبی و سازمانی داشته لزومی به انتشارش نیست …
    برام سواله این تیپ خبراتون ..
    ممنون میشم جواب بدین.

  2. یک بسیجی می گوید

    سلام/بنده به عنوان یک بسیجی خدمت شما برادر محترم عرض کنم که:
    ۱-بسیج سازمانیست که به فرموده مقام معظم رهبری همه مردم عضو آن می باشند وشادابی آن که بزرگترین منافعی که تامین میکند امنیت و سالم نگه داشتن جوانان می باشد که اگر امنیت و سالم وپاک نگه داشتن جوانان و آشنا نمودن به فرهنگ شهادت و زنده نگه داشتن این دست مسائل را شما به قول خودتان جز منافع جمعی نمیدانید و منافع جمعی از دید شما اگر فقط چیزهای مادی مثل آسفالت و پل و…می باشد,باید تغییرات جدی در افکار خود ایجاد کنید,که انعکاس این اخبار و این حضورها نشان از پویایی بسیج در بخش که ماحصل آن رسیدن به امنیت و حفظ جوانان در جنگ نرم دشمن می باشدرا دارد.
    ۲-سوال شما نشان می دهد شما با روحیات بسیج و مخصوصا آقای کردان آشنا نیستید که اگر بودید بدون واسطه سوال خود را از آفای کردان می پرسیدید.
    ۳-در سوال شما گفتید که حاج آقا نوذری سفر نمودند به بخش,در صورتی که در خبر آمده بازدید نمودند و این صحبت شما نشان می دهد شما خبر را آنچنان که دوست دارید تفسیر می کنید نه آنچنان که هست.
    ۴-برنامه های حاج آقا نوذری اگر دقت بفرمایید همه جنبه جمعی داشته است,دیدار با امام جمعه محترم اهمیت و جایگاه نماز جمعه را نشان می دهد,دیدار با بسیجیان پیشکسوت بخش به نظر شما خوب است یا بد؟ عرض ادب به ساحت مقدس اولین شهید روحانی و دیدار با خانواده شهدا که فرزندان خود را برای نفس کشیدن ما و حفظ نظام و انقلاب داده اند جز منافع جمعی بخش نیست؟ برنامه های بسیج که تماما برای مقابله با حربه ها و جنگ نرم دشمن است توسط چه کسانی باید انجام شود؟ آیا شما با جایگاه فرماندهان پایگاه برای اجرای برنامه ها آشنا هستید؟ اینها جز منافع جمعی نیست؟بنده جادارد تشکر ویژه ای کنم از زحمات همه برادران و خواهران بسیجی که داوطلبانه و بدون هیچ گونه چشم داشتی تلاش می نمایند که بزرگترین منافع جمعی که همان حفظ نظام و انقلاب می باشذ را برای ما به ارمغان میآورند. یا علی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.