پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید مسئولین بخش چهاردانگه از مرکز فنی و حرفه ای کیاسر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه امروز یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ، حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه، سید محمد مسعودیان زاده رییس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه و دیگر مسئولان از مرکز فنی و حرفه ای کیاسر بازدید کردند.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه امروز یکشنبه  ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ، حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه، سید محمد مسعودیان زاده رییس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه و دیگر مسئولان  از مرکز فنی و حرفه ای کیاسر بازدید کردند.

 

 حجت الاسلام تیموری و سید محمد مسعودیان زاده و دیگر مسئولین از کارگاه های مختلف این مرکز بازدید نمودند و از نزدیک فعالیت های هنر آموزان را مشاهده کردند.

 

صمصام الدین عالمی رییس مرکز فنی و حرفه ای کیاسر امکانات و فعالیت های انجام گرفته در این مرکز را تشریح نمودند نمود و از  جوانان بخش خواستند تا با حضور در این مرکز مهارت های مختلف را یاد بگیرند.

 

وی ادامه داد، تنها راه ریشه کنی بیکاری یاد گرفتن مهارت است و این مرکز دارای امکانات بسیار خوبی و مربیان مجرب می باشد و جوانان خلاق منطقه می توانند مهارت ها را به خوبی در این مرکز یاد بگیرند.

 

حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه در کارگاه خیاطی بین هنر آموزان گفت: خوشبختانه بخش چهاردانگه دارای مردم متدین می باشد و شما باید با تولید لباس های اسلامی  فرهنگ حجاب و عفاف را تبلیغ نمایید.

 

وی افزود متاسفانه در فروشگاه های  سطح شهرها لباس های مناسب  کمتر عرضه می شود.

 

امام جمعه چهاردانگه از خانم های حاضر در این کار گاه خواست طرز دوخت چادر را یاد بگیرند و به دختران خود آموزش دهند چون چادر یک حجاب برتر می باشد.

 

سید محمد مسعودیان زاده در بین هنرآموزان گفت: شما بهترین کار ممکن را انجام دادید. با یاد گرفتن مهارت در آینده برای شغل دچار مشکل نخواهید شد.

 

وی از هنر آموزان خواست قدر فرصت را بدانند و سعی نمایند با توجه به امکانات خیلی خوب این مرکز کار را به خوبی یاد بگیرند.

 

رییس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه  از همکارهای  عالمی رییس این مرکز با آموزش و پرورش منطه تقدیر و تشکر نمود.

 

مرکز فنی و حرفه ای کیاسر در سال ۱۳۸۵ به همت مرحوم علی کردان  که در آن زمان ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را داشت ساخته شده است. این مرکز دارای کارگاههای پیشرفته با امکانات بسیار عالی  و امکان اسکان هنرآموزان می باشد. کارگاه آموزش  خیاطی، جوش ، رایانه، تعمیر خودرو و… از کارگاه های فعال این مرکز است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.