پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید مجدد بخشدار چهاردانگه از محل دپوی زباله شهرداری ساری در پشتکوه+تصاویر جدید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، سید محمد حسین سلطانی بخشدار چهاردانگه، امروز ۲۵ آذر ۱۳۹۵ به همراه سید محمد مسعودیان زاده رییس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه،از محل دپوی زباله شهرداری ساری واقع در پشتکوه بازدید نمود.

4

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، سید محمد حسین سلطانی بخشدار چهاردانگه، امروز ۲۵ آذر ۱۳۹۵ به همراه سید محمد مسعودیان زاده رییس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه،از محل دپوی زباله شهرداری ساری واقع در پشتکوه بازدید نمود.

 

این بازدید دوم بخشدار چهاردانگه طی دو هفته اخیر از این محل می باشد.

 

وی گفت با توصیه و تاکید فرماندار محترم مرکز استان جناب آقای حسین زادگان مسئولین ذیربط موظف شدند بر کیفیت دفن زباله و تصفیه شیرابه تا راه اندازی دستگاه زباله سوز نظارت جدی نمایند در این راستا شهرداری ساری دست به اقداماتی، از قبیل دفن کردن زباله، آهک پاشی و ….. نموده است و وضعیت نسبت به قبل تغییراتی کرده است.

 

سلطانی گفت: هنوز دستگاه های تصفیه شیرابه درست نشده اما مشغول رفع نقص بودند و قول دادند تا امشب، دستگاه تصفیه شیرابه راه اندازی شود.

 

مسئول سیاسی بخش در پایان افزود: نظارت بیشتری بر محل دپوی زباله انجام خواهد داد و از تمام راه های قانونی و با استفاده از تمام ظرفیت های استانی و ملی تلاش خواهد کرد این معظل برای همیشه حل شود.

 

zobaleh zobaleh-2 zobaleh-3 zobaleh-4

 

4 نظرات
  1. امیری می گوید

    سپاس فراوان از بخشدار عزیز

  2. احمدیان می گوید

    همانطور که مشاهده میکنیم کامیون ها درحال فعالیت اند و دپو زباله انجام نمیشود و شیرابه ها با خاک پوشیده شد
    انشاءلله با پیگیری بیشتر جناب آقای سلطانی کارخانه زباله سوز تا سال ۹۷ افتتاح شود.

  3. سید قاسم موسوی می گوید

    در جواب اقای احمدیان : بله الان دو سه روزه که بعد از ۱۱ سال داره روش خاک ریخته میشه این کار قطعا برای دفن بهداشتی و ارزش قایل شدن برای جان مردم نیست . ریختن خاک و اهک بری دفن زباله قانون خاص خودش رو داره و این شیوه که یازده سال زباله بریزند دو روز خاک فقط و فقط عوامفریبی هست و و حتی بخاطر فشاری که توسط خاک و کامیون ها به زباله وارد میشه حتی حتی احتمال نفوذ شیرابه به عمق زمین و الوده کردن اب را افزایش میده .

    1. احمدیان می گوید

      درسته ولی ی سوال ازتون دارم
      اول اینکه نمیدونم شماها اگر مسئولین تو این ۱۱ سال صداتونو بلند نکردین تا الان
      دومین اینکه تا تاسیس کارخانه باید این چیزها رعایت بشه ک ثابت بمونه ن بدتر شه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.