پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید رئیس شورای اسلامی استان از پایگاههای ستاد نوروزی در چهاردانگه

سید کمال آقامیری، محمدی کیادهی و عباسپور با حضور در منطقه چهاردانگه ، در شهر کیاسر از نزدیک با اعضای ستاد دیدار و به آنها نیز هدایایی به رسم یادبود اهداء کردند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از سلام ساری، سید کمال آقامیری مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مرکز مازندران و رئیس شورای اسلامی استان به همراه محمد حسن محمدی کیادهی عضو شورای شهر ساری و عباسپور رئیس مرکز جمعیت هلال احمر شهرستان ساری از ستادهای تسهیلات تعطیلات نوروزی و پایگاههای امداد و نجات در ساری و میاندرود بازدید کردند.

 

برپایه این گزارش در این بازدید ابتدا از ستاد تسهیلات تعطیلات نوروزی سازمان عمران شهرداری ساری / پایگاه امداد و نجات در مسیر جاده فرح آباد / سپس از ستاد آمادگی یگان هوایی هلال احمر مازندران بازدید و با اهداء هدایایی از امدادگران حاضر در این پروژه خدمات رسانی قدردانی شد.

 

این گزارش حاکیست مسئولین ذکر شده در شهرستان میاندرود نیز از پایگاه امداد و نجات ستاد نوروزی هلال احمر در مسیر پلیس راه بازدید و در این بازدید نیز به پاس حُسن انجام وظیفه به امدادگران هدایایی اهداء گردید.

 

در ادامه سید کمال آقامیری / محمدی کیادهی و عباسپور در ادامه بازدید و ارزیابی بر روند خدمات رسانی ایستگاههای سیار هلال احمر ، اینبار با حضور در منطقه چهاردانگه ، در شهر کیاسر از نزدیک با اعضای ستاد دیدار و به آنها نیز هدایایی به رسم یادبود اهداء کردند.

 

گفتنی است سید کمال آقامیری رئیس شورای اسلامی استان مازندران و مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری در گفتگویی با بیان اینکه حضور خواهران و برادران در ایستگاههای سیار هلال احمر با کمترین امکانات قابل تحسین است ، اظهار داشت : بسیاری از این نیروهای خدوم بدون هیچگونه حق الزحمه ای در مناطق محروم دودانگه و چهاردانگه خدمات شایسته ای به مردم و مسافرین ارائه میدهند.

 

آقامیری با بیان اینکه برای تسهیل در خدمت رسانی به مسافرین نوروزی باید تعامل بیشتری با هلال احمر صورت بگیرد ، افزود : ما به نوبه خویش هرگونه کمکی که بتواند این مهم را محقق نماید را ارائه خواهیم داد.

 

شایان ذکر است محمدی کیادهی عضو شورای شهر ساری یکی از بازدید کنندگان پروژه مذکور نیز با اشاره به اینکه امدادگران ستاد تسهیلات طرح نوروزی ، از بااخلاص ترین شهروندان ساروی هستند که در خدمت به مردم و مسافرین ایفای نقش می کنند ، عنوان کرد : باید نیازهای اساسی و اولیه آنها جهت خدمت رسانی بهتر به مسافرین مد نظر مسئولین قرار داشته باشد.

 

وی با قدردانی از حسن انجام کار هلال احمر شهرستان ساری تأکید کرد: همه مسئولین موظف هستند در مرکز مازندران از امدادگران و مسئولین هلال احمر حمایت و قدردان زحمات آنها باشند.

 

 

01

    05            17 18 19 20 21 22 23  26 27 28 

عکاس: سید مهدی پیروان

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.