پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید اهالی رسانه و نمایندگان موسسات مردم نهاد از نیروگاه زباله سوز تهران

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، روز پنجشنبه 5 مهر 1397 با هماهنگی های انجام شده، جمعی از اهالی رسانه استان مازندران و تعدادی از نمایندگان موسسات مردم نهاد زیست محیطی بازدیدی از نیروگاه زباله سوز تهران ( آراد کوه ) به عمل آمد.

این بازدید به میزبانی شرکت TTS  ( شرکت تدبیر و توسعه سلامت )و دکتر امامی به عنوان سرمایه گذار و مدیر پروژه نیروگاه های زباله سوز تهران ، ساری و نوشهر انجام گرفت.

مطابق با برنامه ریزی های انجام پذیرفته میان مدیران مطابق با برنامه ریزی های انجام پذیرفته هیئتی از مدیران برجسته حوزه پسماند و محیط زیست به همراه جمعی از دست اندرکاران رسانه در استان مازندران در تاریخ ۵ مهر ۱۳۹۷ بازدید از نیروگاه زباله سوز شهر تهران که توسط شرکت فنی مهندسی تدبیر توسعه سلامت احداث و مدیریت می گردد به عمل آمد. طی این بازدید در ابتدای امر با حضور بازدیدکنندگان در محل نیروگاه ضمن پذیرایی انجام گرفته و عرض خیر مقدم دکتر امامی مدیرش پروژه های زباله سوز در شمال کشور، ساری نوشهر و رشت مطالبی در خصوص اقدامات انجام پذیرفته تا کنون در خصوص این پروژه ها ارائه شد و در ادامه مهندس غلامپور مدیر فنی مهندسی شرکت TTS در خصوص عملکرد فرآیند و نوع تکنولوژی ارائه با ارایه انیمیشن های مربوط جهت آشنایی بازی کنندگان و عملکرد نیروگاه توضیحاتی داد.

اهالی رسانه و نمایندگان موسسات مردم نهاد زیست محیطی طی این بازدید با فرایند کار بخش های مختلف نیروگاه زباله سوز از جمله: اتاق کنترل ، ذخیره و محل نگهداری زباله، انتقال زباله به درون کوره ها، بخش آب ورودی جهت خنک کردن بویلر ها و تجهیزات نیروگاه و در نهایت بخش نیروگاهی و تولید انرژی آشنا شدند.

نیروگاه مزبور دارای قدرت تولید ۳ مگاوات برق را در ساعت به ازای امحا و سوزاندن 200 تن زباله در روز دارد که تامین برق نیروگاه جهت مصارف برق شهری وارد شبکه سراسری برق تهران می شود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.