پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران، از منطقه چهاردانگه+تصاویر

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران، با همراهی عزیزی، کارشناس مسئول آموزش متوسطه و احمدی کارشناس مسئول مدارس شبانه روزی و نمونه دولتی اداره کل آموزش و پرورش استان، از مدارس منطقه چهاردانگه بازدید به عمل آوردند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، اسفندیار نظری، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران، با همراهی عزیزی، کارشناس مسئول آموزش متوسطه و احمدی کارشناس مسئول مدارس شبانه روزی و نمونه دولتی اداره کل آموزش و پرورش استان، از مدارس منطقه چهاردانگه بازدید به عمل آوردند.

 

۲۰۱۸_  (۹)

در این بازدید که یک روز کاری به طول انجامید و مسعودیان زاده رییس اداره آموزش و پرورش منطقه، خلیلی معاون آموزش و کارشناسان اداره منطقه ایشان را همراهی می کردند از کلیه مدارس شبانه روزی متوسطه اول و دوم منطقه و مدارس متوسطه اول چورت و متوسطه دوم امام حسین (ع) کیاسر بازدید و فعالیت ها و عملکرد مدارس را بررسی نموده و در جمع همکاران مدارس، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران، رهنمودها و توصیه های لازم را ارائه نمود.

 

نظری همچنین در جمع دانش آموزان مدارس، ضمن شنیدن در خواست های آن ها توصیه های لازم را در زمینه های آموزشی، تربیتی و هدایت تحصیلی بیان داشت.

 

وی با تبریک به نتیجه رسیدن برجام، آن را نتیجه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، تلاش دولت تدبیر و امید و پایمردی ملت ولایت مدار ایران اسلامی دانست.

 

۲۰۱۸_  (۴)

۲۰۱۸_  (۲۳)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.