پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید آقاي مسعوديان زاده از فعالیت تابستانه کانون شهید رجایی کیاسر

مسعودیان زاده رییس اداره در این بازدید در نشست با مربیان ضمن تشکر از زحمات آنان گفت: فعالیت تابستانه شرایط خاص خودش رامی طلبد ، جذابیت ، شادابی و نشاط لازمه چنین فعالیت هايي است.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مسعودیان زاده رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه به اتفاق سعیدی معاون پرورشی از کانون شهید رجایی کیاسر که مرکز فعالیتهای تابستانه آموزش وپ رورش منطقه می باشد، بازدید كرد.

 

مسعودیان زاده رییس اداره در این بازدید، از نزدیک نوع فعالیت های تابستانه کانون را رصد نموده و در نشست با مربیان ضمن تشکر از زحمات آنان گفت: فعالیت تابستانه شرایط خاص خودش را می طلبد، جذابیت، شادابی و نشاط لازمه چنین فعالیت ها است.

 

bazdid-a

 

وی از مسئولین کانون خواست در پایان طرح، در فضای مناسبی از شهر، آموخته ها و دست ساخته های هنری دانش آموزان شرکت کننده را به نمایش بگذارند.

 

 

در همين رابطه آقاي سعيدي معاون پرورشي و تربيت بدني اداره آموزش و پرورش چهاردانگه از آغاز فعاليت اين مركز در تابستان امسال خبر داده بود.

 

سعيدي در اين رابطه  ابراز داشت : اين فعاليتها در هشت هفته ادامه پيدا خواهد كرد و تاكنون بيش از 70 نفر دانش آموز دختر و پسر در کانون نام نویسی کردند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.