پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فردا: بازديد معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی از چهاردانگه

عضو شورای اسلامی بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری از حضور آقاي سید حسین میر شفیعی، معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی در بخش چهاردانگه خبر داد.

0

 

آقای ولاشی، عضو شورای اسلامی بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری از حضور آقاي سید حسین میر شفیعی، معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی در بخش چهاردانگه خبر داد.

 

آقای ولاشی با تائيد اين خبر به خبرنگار ما گفت: در پی بازدید مهندس دامادی، نماینده محترم شهرستان ساری و مياندرود در مجلس شوراي اسلامي  از بخش چهاردانگه و وضعیت نامناسب راههاي روستایی این بخش، با پیگیری های  انجام شده از سوی ایشان، فردا ( پنجشنبه 22 آبان 1393 ) آقای مهندس سید حسين میر شفیعی، معاون ساخت و نگهداری راههای روستایی وزارت راه و شهرسازی به همراه مهندس دامادی نماینده محترم شهرستان ساری از وضعیت راهای روستایی بخش چهاردانگه بازدید به عمل خواهند آورد.

 

گفتني است كه آقاي مير شفيعي معاون محترم راه روستايي وزارت راه و شهر سازي در روز یکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ نيز به همراه چند تن از مديران استاني و شهرستاني از بخش چهاردانگه و منطقه ي نرماب دوسر بازديد به عمل آورده بودند. ( لينك خبر )

 

آقاي مهندس محمد دامادي، نماينده محترم شهرستان ساري و مياندرود بعد از بازديد از راه‌های روستایی بخش چهاردانگه از نامناسب بودن راه روستايي اين بخش خبر داده بود ( لينك خبر ) و با پي گيري هاي انجام شده از معاون راه روستاي وزارت راه و شهرسازي براي بازديد از اين منطقه دعوت كرده اند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.