پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بارش 10 سانتیمتری برف در جاده چالوس

0

معاون پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه بارش 10 سانتیمتری برف در جاده چالوس و 2 سانتیمتری در سیاه بیشه گزارش شده است، اظهار کرد: بیشترین بارش باران نیز مربوط به محمودآباد با ۱۷ میلیمتر بوده است.

احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه پایان هفته بارانی در انتظار مازندرانی‌ها است، اظهار کرد: از امروز سه شنبه تا پنجشنبه هفته جاری وضعیت جوی به صورت پایدار پیش بینی میشود و از پنجشنبه شب آسمان مازندران به تدریج با افزایش ابر همراه است.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان هفته انتظار می رود دمای هوا در مازندران با افزایش نسبی همراه باشد و آسمان نیز به صورت نیمه ابری خواهد بود و بارش‌های پراکنده به ندرت پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره‌کل هواشناسی استان مازندران ادامه داد: در روز جمعه 9 آذر آسمان استان نیمه ابری تا ابری به تدریج با بارندگی و وزش باد پیش بینی می‌شود و بارندگی در شهرهای غربی مازندران از مقدار و شدت بیشتری برخوردار است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه در صبح امروز بلده با دمای حدود 3 درجه زیر صفر سردترین نقطه استان بوده است، بیان کرد: بیشترین دمای شهرهای استان نیز به رامسر با 8.6 سلسیوس تعلق داشت.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.