پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بارش سنگین برف در محورهای مازندران/ مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، عباسعلی نجفی امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش سنگین برف در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر هستیم.

وی به آمادگی و استقرار راهداران برای ارائه خدمات در تمامی محورهای مازندران اشاره کرد و افزود: با توجه به بارش سنگین برف تمامی امکانات راهداری به‌کار گرفته شده و راهداران مشغول عملیات برفروبی و نمک‌پاشی در جاده‌های استان هستند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با تأکید بر اینکه رانندگان به توصیه‌های مأموران پلیس راه و راهداری توجه کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جوی از سفرهای غیرضروری خودداری کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

نجفی بیان کرد: با توجه به بارش سنگین برف و لغزنده بودن سطح محورهای مازندران خودروها باید مجهز به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ باشند.

وی با تأکید بر اینکه رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش دما و بارش سنگین برف در سطح محورهای مازندران خودروهای رانندگان مجهز به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ باشد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی محورهای مازندران باز هستند و تردد در تمامی راه‌های استان جریان دارد.

نجفی در پایان گفت: افراد برای اطلاع از آخرین شرایط جاده و جوی محورهای استان می‌توانند با شماره ۱۴۱ و یا سامانه پیام کوتاه به شماره ۱۰۰۰۰۱۴۱ تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.