پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بارش برف در ارتفاعات کیاسر/ ضرورت تجهیز خودروها به تجهیزات زمستانی

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به بارش برف در ارتفاعات کیاسر، اضافه کرد: در حال حاضر محورهای مازندران به‌صورت مقطعی بارانی و لغزنده است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: با توجه به ادامه بارش‌ها لازم است رانندگان از تردد غیرضروری در محورهای کوهستانی و برف‌گیر مازندران پرهیز کنند.

این مسؤول با تأکید بر تجهیز خودروها به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ، خاطرنشان کرد: توصیه ما به رانندگان این بوده با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

قدمی با بیان اینکه محدودیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز اجرا شده است، یادآور شد: تردد انواع تریلی به جزء حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز ممنوع اعلام شده است.

وی به یک‌طرفه شدن محور کندوان اشاره کرد و تصریح کرد: محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.