پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

باد و باران در راه مازندران

????? ??? ?? ? ???? ????? ? ?????
0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اظهار کرد: روز گذشته شاهد افزایش دما و وزش باد گرم در ارتفاعات مازندران بودیم به‌طوری‌که بیشینه دمای هوا از پل‌سفید و کیاسر با 15 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دمای هوا نیز از بلده با چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر گزارش شده است.

وی بیان کرد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، امروز و فردا شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری در مناطق ساحلی و جلگه‌ای و آسمانی صاف تا نیمه‌ابری در ارتفاعات مازندران هستیم که احتمال بارش‌های پراکنده در غرب استان وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با تقویت سامانه بارشی شرایط برای ابرناکی مهیاتر شده و انتظار داریم شاهد بارش باران و وزش باد در آسمان مازندران باشیم.

اسدی ادامه داد: طی این مدت دمای هوا روند کاهشی پیدا کرده که انتظار داریم بارش در ارتفاعات مازندران به‌صورت برف باشد.

وی با اشاره به اینکه روز چهارشنبه انتظار داریم از ناپایداری آسمان مازندران کاسته شود، اضافه کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای پایانی هفته جاری جو پایداری در آسمان استان حاکم شده و پدیده خاص بارشی پیش‌بینی نمی‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت افزایش موج گاهاً نسبتاً مواج پیش‌بینی می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.