پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

باداب سورت، دریاچه چورت و الندان می تواند برای شبکه پرس تی وی و هیسپان تی وی جذاب باشد

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: هم‌نشینی تاریخ و تمدن بافرهنگ و طبیعت در مازندران برای گردشگران داخلی و خارجی جذاب است.

1

 

پایگاه خبری چهاردانگه: دلاور بزرگ نیا بعدازظهر پنجشنبه در نشست با عوامل برنامه ساز دو شبکه رسانه خارجی گفت: تور رسانه ای شبکه انگلیسی زبان hispun tv و اسپانیایی زبان presstv با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری مازندران در حال برگزاری است.

 

 وی به جاذبه‌های کم‌نظیر مازندران برای گردشگران خارجی اشاره کرد و گفت: بسیاری به این گمانند که مازندران تنها برای گردشگران داخلی جذاب است درحالی‌که گردشگران خارجی که به این استان سفر می‌کنند ویژگی‌های این خطه را در عرصه‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی خاطره‌انگیز توصیف می‌کنند.

 

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران افزود: شبکه‌های برون‌مرزی صداوسیما با توجه به مخاطبان گسترده‌ای که در آن‌سوی مرزها دارند می‌توانند نقش مؤثری در معرفی جاذبه‌های ایران ایفا می‌کنند.

 

بزرگ نیا اظهار داشت: هم‌نشینی تاریخ و تمدن با فرهنگ و طبیعت در مازندران می‌توانند برای مخاطبان شبکه پرس تی وی و هیسپان تی وی جذاب باشد. چشمه باداب سورت، دریاچه های چورت و الندان، صنایع‌دستی، فرهنگ بومی استان و سواحل خزر از جمله سوژه‌های مستندسازان این دو شبکه است./ مهر

 

 

1 نظر
  1. حمید می گوید

    به این اقا بگویید سورت برای مردم همین منطقه است. الندان و چورت هم همینطور. با مستند سازی مشکلی نداریم اما با واگذاری به غریبه ها مشکل داریم. جالبه مخاطبان چهاردانگه نیوز بدانند که علت اصلی نداشتن متولی این مناطق دقیقا همین سازمان میراث فرهنگی هست که کارشکنی می کند. اگر ما بخشدار دلسوز را نداشتیم تا حالا ده بار این مناطق به مافیای قدرت و ثروت داده میشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.