پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ایران قهرمان رقابت های غواصی ارتش های جهان شد

0

تیم غواصی نیروی دریایی ایران با ثبت رکوردهای پیاپی در تمامی مراحل مسابقات غواصی عمیق ارتش های جهان، مقام نخست را به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، در حالی که مسابقات غواصی عمق ارتش های جهان با حضور بیش از 100 نفر از کشورهای روسیه، سوریه، ونزوئلا، آفریقای جنوبی و ایران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) و اداره بنادر و دریانوردی نوشهر برگزار شد، تیم غواصی نیروی دریایی ایران توانست رتبه نخست را به دست آورد.

در آئین اختتامیه، پرویز سلیم پناه رئیس ستاد برگزاری مسابقات ارتش های جهانی غواصی عمق با مثبت ارزیابی کردن سطح این دوره از رقابت ها، اظهار کرد: از مدت ها پیش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت بهتر برگزار شدن این دوره از مسابقات تدارکات ویژه ای دید تا میزبانی شایسته این مسابقات باشد.

وی با قدردانی از همکاری همه جانبه همه مسئولان شهرستان نوشهر در برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها، گفت: در این دوره در مجموع 101 نفر به عنوان شرکت کننده و ناظر از هشت کشور در نوشهر حضور یافتند.

رئیس ستاد برگزاری مسابقات ارتش های جهانی غواصی عمق با اشاره به داوری 32 داور مطرح از ایران و سایر کشورها افزود: خوشبختانه با داوری های خوبی که صورت گرفت هیچ اعتراضی از نحوه داوری و میزبانی ایران گزارش نشد و تمامی تیم ها نتایج را قبول کردند.

سلیم پناه تصریح کرد: در پایان این دوره از مسابقات تیم ایران اول، تیم های روسیه و ونزوئلا به صورت مشترک دوم و تیم سوریه سوم شدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.