پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ایجاد نظم و امنیت در مناطق سیل زده/ورود هیئتی به دو استان

0

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ایوب سلیمانی عصر امروز از روستاهای آسیب دیده از سیل اخیر در شهرستان سیمرغ با اعلام اینکه همه نیروهای انتظامی در مناطق سیل زده در آمادگی لازم به سر می‌برند، افزود: در حال حاضر در ایام نوروز قرار داریم و امسال حجم ورودی مسافر به مازندران حدود ۱۰ درصد رشد داشته و نیروی ناجا باید نظارت برحجم ترافیکی، تصادفات، حراست از منازل مردم و امنیت توقفگاه‌ها و اردوگاه‌ها را انجام دهد.

وی بیان کرد: در حال حاضر یک هزارو ۳۰۰ گشت ثابت و سیار ناجا در کشور فعالیت دارند، اکنون سیل استان‌های شمالی نیز مزید برعلت شده است ولی در اینجا با صراحت می گویم هیچ اختلالی در نظم و امنیت مناطق آسیب دیده از سیل ایجاد نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با بررسی‌های صورت گرفته خوشبختانه مردم مناطق آسیب دیده از عملکرد نیروی انتظامی رضایت کامل داشتند، اظهار کرد: در فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری به نیروهای کل مسلح کشور ابلاغ شد که تمام نیروها و امکانات خود را برای کمک به مردم آسیب دیده به کارگیری کنند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه هیئتی از نیروهای ستاد مسلح کل کشور وارد استان‌های مازندران و گلستان شده است، تصریح کرد: تمام ظرفیت لجستیکی، سازمانی، خودرویی، غذا، پوشاک و امکانات انبار برای کمک به سیل زدگان بکار گرفته می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.