پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ایجاد منطقه آزاد امیرآباد از دستور تصویب مجلس خارج شد

0

علی اصغر یوسف نژاد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: تمام مراحل اداری برای تبدیل شدن منطقه ویژه امیرآباد به منطقه آزاد طی شده و نهمین پیشنهاد در کنار 8 منطقه آزاد کشور، ایجاد منطقه آزاد امیرآباد مازندران بوده که متاسفانه به دلیل برخی اتفاق نظرها در استان این مهم از دستور تصویب مجلس خارج شده است.

وی افزود: بنده در صحن علنی از ظرفیت نمایندگی استفاده کرده و مجددا در صحن این موضوع مطرح شده و امیدوار هستیم و مطالبه مردمی است.

یوسف نژاد بیان کرد: زیرساخت‌های خوبی در بندر امیرآباد وجود دارد و کریدور شمال – جنوب و بندر امام به امیرآباد به یکدیگر متصل شود و برای مردم استان و کشور نفع خواهد داشت.

این عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: درآمد عمومی استان با ایجاد منطقه آزاد به صورت مستقیم و غیرمستقیم افزایش خواهد یافت و حق استان به دلیل اختلافاتی که در برخی موقعیت‌های اداری و اجرایی دارد در ایجاد منطقه آزاد ضایع شده است.

یوسف نژاد افزود: موضع‌گیری استاندار در زمینه منطقه آزاد امیرآباد مازندران خوب بوده و اگر این پیگیری‌ها جامع باشد قطعا ایجاد منطقه آزاد مازندران محقق خواهد شد و نباید فراد غیرمسئول و غیرکارشناس دنباله رو عدم تحقق این مهم باشند.

 /ت/ش

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.