پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اکثر پروژه های روستایی چهاردانگه راکد مانده است

بخشدار چهاردانگه ساری با بیان اینکه اکثرپروژه های جاده های روستایی به علت عدم نقدینگی راکد مانده است، ادامه داد: اعتباردولتی برای منطقه اختصاص پیداکرده که امید است با تخصیص آنها شاهد توسعه جاده های روستایی باشیم.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از مهر، اسماعیل امینی شامگاه چهارشنبه در نخستین جلسه شورای اداری کیاسر درسال جدید بابیان اینکه دو جلسه با هدف پیگیری خط انتقال گازدامغان به ساری در استانداری مازندران برگزار شد، اظهارکرد: کشاورزان منطقه چهاردانگه بدون دریافت ریالی تمامی زمین خود را به امید گازرسانی تا پایان سال 94 در اختیار گذاشتند که این نشاندهنده حسن نیت آنهاست.

 

وی افزود : در جلسه ای که با حضور مسئولین شرکت گاز برگزار شد مقرر شد تا یک ماه و نیم دیگر مطالبات کشاورزان را پرداخت کنند.

 

بخشدارچهاردانگه با بیان اینکه پول 4 روستا پرداخت شده است، گفت : مطالبات مابقی کشاورزان نیز براساس  زمان بندی پرداخت می شود.

 

امینی با اعلام اینکه 50 کیلومتر از کانال انتقال خطوط لوله حفرشده است، ادامه داد: حدود 75 کیلومتر از حفر کانال صورت گرفت و لوله ها نیز خریداری شد که تا یک ماه آینده لوله گذاری نیز انجام می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به اشتغال 156 نفردر کارخانه سیمان، گفت: براساس توافقات صورت گرفته 74.8 درصد از جوانان چهاردانگه در این کارخانه مشغول بکار هستند.

 

بخشدار چهاردانگه افزود: درصورت اجرای تمهیدات لازم ، کارخانه کاشی سازی نیز در کنار کارخانه سیمان احداث می شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.