پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اهداء سی میلیون ریال تجهیزات پزشکی به خانه بهداشت قلعه سر

خانواده محترم مرحومه معصومه فولادی مبلغی را برای تهیه تجهیزات پزشکی خانه بهداشت روستای قلعه سر اهداء کردند.

0

 

به گزارش سیدرضا میرزاخانی خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، خانواده محترم مرحومه معصومه فولادی مبلغی را برای تهیه تجهیزات پزشکی خانه بهداشت روستای قلعه سر اهداء کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از فارس از شهرستان نکا، مریم جمشیدی بعد از ظهر امروز در مراسم ختم بانوی نکایی «معصومه فولادی» که برای حفظ عفاف و عفت زنانه‌اش کشته شد، اظهار کرد: هزار دریغ برای فردی که انسان متولد می‌شود ولی بویی از آدمیت نبرده و با خوی ناپسند در فرومایگی به‌سر می‌برد.

 

وی با اشاره به اینکه معصومه فولادی برای حفظ عفتش جان شیرینش را فدا کرد، افزود: این مادر مومنه الگوی ایثار و فداکاری در جامعه‌ای است که دشمن‌ ساز بی‎‌بندوباری را برای کشورهای ما می‌نوازد.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تصریح کرد: اقدام مرحومه فولادی هنگامی‌ که ترس تعرض به عفت زنانه‌اش از سوی یک انسان شیطان‌صفت بر دلش افتاد اینکه چگونه بهترین تصمیم را در مقابل درخواست نابه‌جا و غیرانسانی یک فرد بگیرد قابل وصف نیست و هیچ شاعر و نقاشی قادر به ترسیم آن نیست.

 

وی با اشاره به اینکه در آن لحظه بحرانی کسی نمی‌دانست به این مادر فداکار که برای به دست آوردن روزی حلال خانه و فرزندش را به مقصد محل کار ترک کرد چه گذشت، خاطرنشان کرد: این مادر با اقدام آگاهانه خود از فرزند و جانش عبور کرد تا به پیشنهاد وقیحانه یک شیطان‌صفت پاسخ منفی دهد.

 

جمشیدی با تاکید بر اینکه همه در مرگ این بانوی مومنه مقصریم، تصریح کرد: همه با «هیس» گفتن‌ها به این شیطان‌صفت‎ها فرصت می‌دهند تا هر لحظه فردی جدید را به دام هوس خود بکشانند.

 

وی با اشاره به اینکه تصمیم آنی معصومه فولادی در آن لحظه بحرانی، اقدامی بود که در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام برای صیانت از نوامیس و حفظ حریم انسانی جان خود را نثار می‌کردند، اظهار کرد: معصومه فولادی‌ها کشته نشدند بلکه راه شهادت را انتخاب کردند.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران افزود: شهید کسی است که از حیثیت خود دفاع کند.

 

وی روز مرگ معصومه فولادی را زمان متولد شدندش دانست و خاطرنشان کرد: این مادر فداکار در دورانی که با جنگ نرم دشمن مقابله می‌کنیم الگوی تمام عیار برای زنان و دختران سرزمین ما محسوب می‌شود.

 

این مسئول با بیان اینکه معصومه فولادی افتخار وفات در ایام فاطمیه را داشته است، گفت: هزاران بار افتخار می‌کنیم به زنی که در ایام فاطمیه رسالت حضرت فاطمه را انجام داده و در اوج تنهایی جان خود را در حفظ شرف و استمرار دین اسلام فدا کرد.

 

جمشیدی مرگ مرحومه فولادی را زندگی با عزت دانست و اظهار کرد: معصومه فولادی قهرمانی است که به مرگش عزت بخشید.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در پایان سخنانش گفت: اگر نتوانیم انسانی را به معنای واقعی تربیت کنیم در جامعه مسئول هستیم.

 

مرحوم معصومه فولادی، مادر فداکار قلعه سری که در جریان حادثه ای و در دفاع از حریم شخصی توسط مردی مهاجم در شهر نکاء مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود بعد از گذشت بیش از سه ماه تحمل درد و رنج در روز هفتم فروردین ۱۳۹۴ جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

عصر روز شنبه 8 فروردین 1394 پیکر بانوی پاکدامن قلعه سری معصومه فولادی بر روی دستان پر مهر اقوام ، دوستان و آشنایان و مردم شریف نکا و روستای قلعه سر چهاردانگه از حسینیه سیدالشهدا نکا به سمت گلزار شهدا در فضایی آکنده از غم و اندوه تشییع شد و در سرای ابدیش آرام گرفت. روحش شاد.

 

tashia-fooladi-8

tashia-fooladi-1

tashia-fooladi-2

tashia-fooladi-3

tashia-fooladi-4

tashia-fooladi-5

tashia-fooladi-6

tashia-fooladi-7

 

عکاس: سیدرضا میرزاخانی

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.