پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انصراف حجت الاسلام تیموری از پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان

حجت الاسلام یوسفعلی تیموری، امام جمعه بخش چهاردانگه، که در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان در استان گلستان شرکت کرده بود از حضور در این انتخابات انصراف داد.

2

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، حجت الاسلام یوسفعلی تیموری، امام جمعه بخش چهاردانگه، که در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان در استان گلستان شرکت کرده بود از حضور در این انتخابات انصراف داد.

 

امام جمعه بخش چهاردانگه، که با حضور در فرمانداری شهرستان قم و ثبت نام در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان گلستان وارد این رقابت شده بود روز پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ به همراه ۳ کاندیدای دیگر این حوزه ی انتخابیه در استان گلستان از حضور در این انتخابات انصراف داد.

 

علاوه بر حجت الاسلام تیموری، حجت الاسلام عباس گنجعلی ، آیت الله ابراهیمی فر و عشرت صلاحی دیگر کاندیداهای حوزه گلستان بودند که که انصراف دادند.

 

پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری همزمان با دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۷ اسفندماه برگزار می شود.

 

2 نظرات
  1. ناصر سعیدی کیاسری می گوید

    واقعا حیف شد
    ایشون می تونستن در جایگاه های بالاتر بسیار موثر باشن.
    انشا الله در زندگیشان موفق باشند

  2. منتقد دلسوز می گوید

    همگی مردم منطقه مترصد برقراری مجدد نماز جمعه بودن تا با ورود امام جمعه محترم بتونن میانبری برای پیشرفت منطقه پیدا کنن … حال که خطیبمون موندنی شدن امیدوارم کمی به پیشرفت منطقمون هم توجه دقیقتری داشته باشن… از نماینده هامون که ….. نیاز به عوامل اجرایی یا عوامل در سایه مثل حاج آقا داریم ……..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.