پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتقاد تند ستاره جوان چهاردانگه ای استقلال علیه مدیران باشگاه!

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، محسن کریمی در این باره به “ورزش سه” گفت ( این مصاحبه روز 27 اسفند 95 انجام گرفت ): متاسفانه اعلام کرده اند که بازیکنان استقلال پول دریافت کرده اند در حالی که اصلا چنین چیزی درست نیست. ما تنها 7 یا 8 درصد از قراردادهایمان را دریافت کرده ایم در حالی که به ما گفته بودند 10 درصد پول نقد پرداخت می کنند و 20 درصد هم به صورت حواله ای به ما پول می دهند.

او ادامه داد: سوال من این است که اگر  بقیه باشگاه ها بدهکاری ندارند؟ مگر آنها پول بازیکن سال های گذشته را نمی دهند؟ چرا باشگاه هرپولی در می آورد را باید خرج بازیکنان خارجی کند؟ مگر ما در این باشگاه زحمت نمی کشیم؟

هافبک جوان و چهاردانگه ای استقلال در مورد شرایط هیئت مدیره باشگاه هم گفت: متاسفانه در استقلال مدیرانی حضور دارند که بود و نبودشان فرقی نمی کند. چند وقت پیش مادر من مریض بود و من نیاز به پول داشتم و زمانی که نزد آنها رفتم تا پول بگیرم مثل کارگرشان با من برخورد می کردند. تا حالا هم اگر حرفی نزده ام برای این بود که مهدی رحمتی جلویم را گرفت و گرنه من پای مادرم وسط باشد با هیچ کس شوخی ندارم و همه این را خوب می دانند.

محسن کریمی در پایان گفت: با من طوری رفتار می کردند که انگار پول زور می خواستم ولی من تنها گفتم حق  و حقوقم را بدهید. بعد هم می گفتند که پولی نداریم به تو بدهیم. فکر نمی کنم ما بازیکنان چیز زیادی از باشگاه بخواهیم و تنها می خواهیم حق و حقوق خود را دریافت کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.