پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتصاب علي دهقان به معاونت متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک ساری

ا حکم مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری، علی دهقان به سمت معاونت متوسطه آموزش وپرورش ناحیه یک ساری منصوب شد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از روابط عمومی ناحیه یک ساری معارفه علی دهقان معاونت محترم متوسطه با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری و همکاران در نماز خانه اداره برگزار گردید.

 

در این مراسم حامد دیانی مدیریت محترم اداره ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حسین مهدوی همچنین علی دهقان بابت قبول زحمت در منصب آموزش متوسطه خاطر نشان کردکه جابجایی ها در مناصب اداری یقیناً فرصت خدمتگزاری به مردم را بیش از پیش فراهم می نماید که خود بیانگر احترام به نظر و رای مردم ، که همانا مفهوم واقعی دمکراسی دینی می باشد.

 

ایشان در ادامه بیان داشت،خوشبختانه فضایی در آموزش و پرورش وجود دارد که مراسمات تودیع و معارفه با گشاده رویی خاص طرفین انجام می پذیرد که از این جهت رضایت همگانی جلب می شود.

 

در ادامه علی دهقان طی سخنانی مطالبی را مطرح کردند. 1- ناحیه یک ساری پیش قراول آموزش و پرورش مازندران است 2- در فرهنگ دینی و اسلامی ما ، مسئولیت یک امانت است در دستان ما؛ مثل یک مسابقه دو امدادی که همه برای موفقیت یک تیم تلاش می کنند. 3- مدیریت آموزشگاهی مهمترین حلقه نیروی انسانی است و فرآیند آموزش و پرورش می باشد. ضمنا ایشان به سیاست های اعلامی مقام عالی وزارت جناب دکتر فانی هم اشاراتی داشتند.

 

علی دهقان معاونت محترم متوسطه دارای 23 سال سابقه کار در آموزش و پرورش می باشد. ایشان فارغ التحصیل دانشگاه علامه طباطبایی تهران ، دارای لیسانس زبان انگلیسی بوده ، فوق لیسانس تکنولوژی آموزشی ، 7 سال سابقه مدیریت دبیرستان ها ، 5 سال سابقه معاونت ، صاحب چندین مقاله پژوهشی در نشریات مختلف و سابقه مدیریت نمونه در سطح استان همچنین ایشان سابقه ایثارگری و حضور در جبهه های حق علیه باطل را دارا می باشد.

 

entesab-1

entesab-2

entesab-3

entesab-4

entesab-5

entesab-6

 

…………………………………………………………………

 

چهاردانگه نيوز : آقاي علي دهقان، معاونت جديد متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک ساری اهل روستاي چاچكام چهاردانگه ساری بوده و قبل از انتصاب به اين سمت، مدت 7 سال مدير دبيرستان شبانه روزي امام حسن مجتبي (ع) دهستان گرماب بخش چهاردانگه بوده و در واقع ايشان مدت بيست سال از خدمت خود را در چهاردانگه انجام داده اند. براي ايشان در رسيدن به اين سمت و موفقيت در آن، آرزوي سربلندي و سرافرازي مي كنيم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.