پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتصاب دكتر دياني به سمت معاونت فرهنگي واجتماعي دانشگاه مازندران

حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمود دیانی ، طي حمكي از جانب آقاي دكترفخرالدين اصغري آقمشهدي ، رئيس دانشگاه مازندران، به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران منصوب شد.

1

 

دكترفخرالدين اصغري آقمشهدي ، رئيس دانشگاه مازندران در آئين تكريم و معارفه معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه مازندران با تبيين اهداف حوزه فرهنگي گفت : پرهيز از روزمرگي و توجه به سياستگزاري فرهنگي باید اساس كار حوزه فرهنگ دانشگاه باشد.

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از روابط عمومي دانشگاه مازندران ، در آئين تكريم از دكترعلي اكبر ايزدي فر معاونت سابق فرهنگي و اجتماعي  و معارفه دكترمحمود دياني معاونت جديد فرهنگي و اجتماعي  دانشگاه مازندران كه با حضور هيات رئيسه و معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ، کارمندان معاونت فرهنگی و  مدیران ستادی برگزار شد ، دكتر فخرالدين اصغري آقمشهدي با اشاره به شعار محوري سال تصريح كرد : سالي كه در دل خود فرهنگ را دارد حساسيت كار در اين حوزه را افزايش داده است و در اين راستا  توجه عملي به دغدغه هاي مقام معظم رهبري در حوزه فرهنگ بايد در دستور كار مسوولين فرهنگي دانشگاه قرار گيرد.
 

 وي افزود : معتقدم فرياد عمل ما به دستور هاي ديني در حوزه فرهنگ بايد فراتر از فرياد هاي حنجره هاي ما باشد.
 

دكتر اصغري آقمشهدي ادامه داد : پرهيز از روزمرگي و توجه  بيش از پيش به سياستگزاري هاي فرهنگي بايد از اهداف اصلي و اوليه حوزه معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه باشد و مسئوليت شوراي فرهنگي به عنوان يكي از اساسي ترين و كاربردي ترين شوراهاي دانشگاه بيش از پيش سنگين تر مي شود.
 

رئيس دانشگاه مازندران با قدردانی از زحمات و تلاش های دکتر ايزدي فر در مدت مسئولیت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران اظهار داشت: فعالیت های دكتر ايزدي فردر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه  قابل تكريم است.
 

وی در ادامه دکتر ايزدي فر را یک فرد کاملا فرهنگی توصیف نموده و خاطرنشان کرد: ایشان کارنامه فرهنگی خوبي از خود برای دانشگاه به جای گذاشتند و علت تغییر در اين حوزه  را درخواست شخص دكتر ايزدي فر به دليل مشغله هاي كاري دانست  و درباره انتخاب جایگزین وی گفت: یافتن شخص مناسبی برای ادامه راهی که دکتر ايزدي فر در معاونت فرهنگی آغاز کرده اند کار دشواری بود اما خدای را شاکرم که حجه الاسلام دكتر دياني این مسئولیت را پذیرفتند و ایشان با توجه به شخصیتشان و فعالیت ها و سوابق متعدد فرهنگی که دارند قطعا از عهده این کار بر می آیند.

دكتر اصغري آقمشهدي با اشاره به سه دهه آشنايي خود با دكتر دياني از ايشان به عنوان صاحب نظر در حوزه فرهنگ ياد كردند و تاكيد كردند : با آرامش خاطر مي توانم بگويم با وسعت ديد و روحيه فرهنگي و نيز حس تعاملي با همه اقشار دانشگاهي كه در وجود دكتر دياني است شاهد تحول خوبي در حوزه فرهنگي دانشگاه مازندران خواهيم بود.

 

در ادامه، دکتر علي اكبر ايزدي فر با تبريك و قدرداني از دكتر دياني براي پذيرش مسئوليت سترگ فرهنگي گفت: از زماني که مسئولیت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران را بر عهده گرفتم به لطف خدا و اعتماد مسئولین دانشگاه و همكاري صميمانه كارمندان معاونت فرهنگي واجتماعي ، با وجود همه کمبودهایی که وجود داشت، فعالیت های خوبی در اين حوزه انجام گرفت.
 

دکتر ايزدي فر تصريح كرد : اگر با ديد اداي تكليف به اين مسئوليت ها نگاه كنيم قطعا بحث رفتن و آمدن معنايي صحيح پيدا مي كند و معتقدم که فرصت هایی که در اختیار انسان از سوی خدا قرار گرفته بايد از آنها برای کسب توشه آخرت استفاده کند و نهایت تلاش خود را برای کسب آخرت از آن انجام دهیم.

وي افزود : هر گاه حيات معقول و طيبه بر فضاي جامعه و به خصوص مسائل فرهنگي حاكم شود دستاوردهاي خوبي در انتظار خواهد بود.
 

وی در پايان  آمادگی خود را برای همکاری و کمک و مشاوره به دکتر دياني معاون جدید فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران اعلام کرد.
 

در ادامه این آیین، حجت الاسلام و المسلمین يزداني معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران با اشاره به كلامي از مولاي متقيان حضرت علي (ع) کار فرهنگی را یک کار سخت تعریف کرد و اظهار داشت: توسعه و ترویج فرهنگ دینی و ارزش های اسلامی در دانشگاه ، کار بسیار سنگینی است و مسئولين فرهنگي دانشگاه نقش به سزايي بايد در ترويج فرهنگ ديني ايفا نمايند.
 

در ادامه حجه الاسلام دكتر محمود دياني معاونت جديد فرهنگي و اجتماعي دانشگاه مازندران با تشكر از زحمات دكتر ايزدي فر و با قدرداني از اعتماد دكتر اصغري در واگذاري مسئوليت خطير فرهنگي دانشگاه اظهار داشت : محوريت كارم در حوزه معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه مازندران قانون گرايي است .
 

وي تصريح كرد: فعاليت هاي فرهنگي آن هم در محيط دانشگاه بسيار حساس و شايان توجه است و در اين راستا نياز يه همكاري و هم فكري همه اقشار دانشگاهي دارم.
 دكتر دياني ادامه داد : خوابگاه ها فرصت خوبي براي تحقق اهداف فرهنگي دانشگاه است. فضاي خوابگاه ، فضاي فراغت و بستر مفيدي براي انجام فعاليت هاي فرهنگي است.
 

معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه مازندران تصريح كرد: درگيري همه خانواده دانشگاه اعم از استادان، كاركنان و دانشجويان با فعاليت هاي فرهنگي، زمينه اي مناسب براي تحقق اهداف بلند  در حوزه فرهنگي دانشگاه است.
 

وي اظهار داشت :تعامل با دستگاه هاي فرهنگي درون و بيرون سازمان يكي ديگر از محورهاي كاري اينجانب است.
 

وي ادامه داد: تقويت كميته ها و شوراهاي دانشگاه و به خصوص شوراي فرهنگي و نيز تثبيت و توسعه تشكيلات معاونت فرهنگي از ديگر اولويت هاي اينجانب در حوزه معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه است.
 

معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه مازندران با اشاره شعار محوري سال تصريح كرد: در سال اقتصاد و فرهنگ بايد نگاهي عميق تر به فعاليت هاي حوزه فرهنگي دانشگاه داشته باشيم.
 

دكتر دياني در  پايان با ذكر حديثي از علي (ع) و يادي از از همسنگران شهيد خود در هشت سال دفاع مقدس، تاكيد كرد: حيات فرهنگي ملت ما مديون امام راحل و شهيدان والامقام است. 
 

در پایان این آئين تكريم ومعارفه كه در فضايي بسيار صميمانه برگزار شد ، دكتر اصغري آقمشهدي رئيس دانشگاه مازندران ، لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود به دکتر ايزدي فر  و حکم معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران را به دکتر دياني اعطا كرد.

………………………………………………………………..

 

چهاردانگه نيوز : حجت الاسلام دكتر محمود دياني، اهل روستاي تيلك از توابع دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه هستند. حجت الاسلام دياني همچنين برادر آقاي حامد دياني تيلكي رئيس كنوني اداره آموزش و پرورش ناحيه يك ساري كه به تازگي طي حكمي از جانب آقاي علي قاسمي، مدير كل آموزش و پروزش استان مازندران عهده دار اين سمت شده است مي باشد.

پايگاه خبري چهاردانگه نيوز به دليل تاخير در اعلام اين خبر از همه ي كاربران اين پايگاه خبري عذرخواهي مي كند.

 

براي ديدن تصاوير در اندازه بزرگتر روي آنها كليك كنيد.

112

114

115

118

119

120

121

 

 

1 نظر
  1. اصغری می گوید

    خیلی سالارید که اخبار انتصاب ها را می‌گذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.