پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتصاب حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد به معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف سمنان

1

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، در مراسمی با حضور مسئولین، خانواده معظم شهدا، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد بعنوان معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان معرفی و از زحمات حجت الاسلام عرفانی تقدیر شد.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد یادگار اولین شهیدروحانی دفاع مقدس پیش از این مسوولیت ریاست اداره اوقاف شهرستانهای سمنان و سرخه را عهده دار بوده است.

در این مراسم حجت الاسلام واحدی ؛ مدیر کل اوقاف استان سمنان تلاش جهادی و تعامل سازنده ایشان با مسوولان را نمونه ای از مدیریت جهادی و کارآمد و انقلابی برشمرد.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد هم گزارشی از فعالیتهای انجام شده ارائه نمود. اجرای بیش از ۱۲۰ برنامه شاخص فرهنگی و قرآنی و تاسیس و تجهیز مراکز فرهنگی وقرآنی بقاع متبرکه ؛ اجرای ۷۶ پروژه عمرانی در امامزادگان با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد وسیصدمیلیون تومان و همچنین آعاز عملیات اجرایی بزرگترین باغ موقوفه انجیر کشور در سمنان و ایجاد ۱۴۰ شغل و کارآفرینی در بستر این پروژه هارا درراستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مدظله العالی در سال تولید و اشتغال برشمرد.

سلیمانی فرد یادآور شد افتتاح زائرسرای امامزاده یحیی(ع) سمنان باظرفیت ۱۰۰تخت ؛ اخذ اسنادمالکیت موقوفات شاخص نظیر سند ۱۴۰هکتار از اراضی موقوفه حاج علی نقی کاشانی ؛ راه اندازی کارگروه ساماندهی ۷۰ آب انبار موقوفه سمنان و سرخه ؛ افزایش ۱۴۵درصدی عواید موقوفات از دیگر اقدامات شاخص در اوقاف سمنان است که همگی با همت و همدلی همکاران استان وشهرستان و اصحاب وقف و بقاع متبرکه به سرانجام رسیدند.

شایان ذکر است وی همچنین مسوولیت اداره اوقاف گرگان و بازرسی اداره کل اوقاف استان فارس را در کارنامه دارد.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد یادگار شهید حجت الاسلام ولی الله سلیمانی فرد ، اولین شهید روحانی دفاع مقدس کشور از روستای ازنی بخش چهاردانگه می باشد.

 

1 نظر
  1. بهادر نوکنده می گوید

    جناب آقای حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد انتصاب بجا و شایسته تان را بعنوان معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خدمت جنابعالی تبریک عرض نموده.آرزوی توفیق و سرافرازی در این مسئولیت جدید را برای جنابعالی خواهانم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.