پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتخاب مهرانه چهاردهی برای شرکت در مسابقات بین المللی کاراته در ارمنستان

خانم مهرانه چهاردهی نوجوان بالادهی و قهرمان کاراته کشور در رشته کاتا و کمیته (سبک شیتوریوشوکوکای یونیوندو) در مسابقات انتخابی نوجوانان کشور شرکت نموده و با پشت سرگذاشتن تمامی حریفان، مجوز حضور به مسابقات بین المللی کاراته نوجوانان در کشور ارمنستان را بدست آوردند

0

 

خانم مهرانه چهاردهی نوجوان بالادهی و قهرمان کاراته کشور در رشته کاتا و کمیته (سبک شیتوریوشوکوکای یونیوندو) در مسابقات انتخابی نوجوانان کشور شرکت نموده و با پشت سرگذاشتن تمامی حریفان، مجوز حضور به مسابقات بین المللی کاراته نوجوانان در کشور ارمنستان را بدست آوردند.

 

در مسابقات بین المللی کاراته نوجوانان که از 20 آذر 1393 در کشور ارمنستان آغاز می شود، نوجوانان قهرمان سایر کشورهای جهان نیز حضور دارند.

 

 

آقای شیدالله چهاردهی بالادهی پدر مهرانه چهاردهی در گفت و گو با مدیر سایت سادوای بالاده اعلام داشتند: مهرانه تاکنون در چندین مسابقه در سطح استان مازندران و داخل کشور، و همچنین در مسابقات انتخابی خارج کشور قهرمان شده و مدال طلا کسب کرده اند.

 

وی در باره اعزام دخترش به مسابقات جهانی ارمنستان گفتند: مهرانه در سال 1390 در مسابقات جهانی ایتالیا انتخاب شده بودند که بخاطر مشکلات مالی و هزینه زیاد آن سفر، موفق به شرکت در آن مسابقات نشدند. برای شرکت در مسابقات جهانی ارمنستان نیز با توجه به هزینه زیاد سفرهای خارجی، امکان تامین مالی و اعزام ایشان برای من و خانواده ام میسر نیست. اما نگرانی من این است که با توجه به استعداد و پشتکار و تمایل زیاد مهرانه برای شرکت در این مسابقات و با توجه به مشکل مالی بنده، او دلسرد شود و آینده ورزشی او نیز تحت تاثیر مشکلات مالی قرار گیرد و او نتواند استعدادهای ورزشی خود را بروز دهد.

 

لازم به ذکر است که خانم چهاردهی در کلاس دوم راهنمایی مشغول تحصیل بوده و در محله زیروان بهشهر ساکن هستند. سایت سادوا در سال 1390 به معرفی خانم چهاردهی پرداخته بود که می توانید این مصاحبه و هم چنین شرح مدالها و قهرمانی هایش را در لینک « مصاحبه با خانم مهرانه چهاردهی نوجوان بالادهی و قهرمان کاراته کشور » مطالعه کنید.

………………………………………………………………..

 

سایت سادوا: خانم مهرانه چهاردهی با توجه به نبوغ فراوانش در ورزش کاراته، از امیدهای آینده کشور برای شرکت در مسابقات جهانی و المپیک می باشد و امیدواریم مشکل مالی این نوجوان عزیز با لطف شما مردم بزرگوار روستای بالاده و سایر خیّرین بخش چهاردانگه و شهرستان ساری، استان مازندران و عموم نیکوکاران کشور که همواره در انجام کارهای خداپسندانه پیشقدم هستید، برطرف گردیده و او بتواند به مسابقات بین المللی ارمنستان اعزام گردد و انشاءالله با کسب مدال طلا باعث افتخار کشور عزیزمان ایران گردد.

 

لحظه ای به آینده درخشان این نوجوان قهرمان بیندیشیم و با هر مقدار کمک مالی که میتوانیم او را یاری رسانیم. واقعاً هیچ کاری خداپسندانه تر از این نخواهد بود که دست نوجوان ورزشکار و قهرمان ایران را بگیریم و او را به سکوی قهرمانی جهان برسانیم. پروردگار بزرگ هیچ کار نیکی را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

 

لطفاً کمک مالی را به کارت عابر بانک تجارت بشماره  6273532130052962 بنام آقای شیدالله چهاردهی واریز کنید. (شماره همراه آقای شیدالله چهاردهی برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر 09118588818 )

……………………………………………………………………..

 پایگاه خبری چهاردانگه ساری ضمن تبریک به خانم چهادرهی و خانواده گرامیشان، امیدوار است که با همت مردم بلندنظر چهاردانگه و شهرستان ساری شاهد موفقیت این نوجوان عزیز چهاردانگه ای در مسابقات بین المللی کاراته در کشور ارمنستان باشیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.