پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتخابات و مچ های بازشده در مازندران!!!

1

پایگاه خبری چهاردانگه: انتخابات ۷ اسفند با شکوه هرچه تمام درسراسرکشوربرگزار شد ومردم غیور وفهیم ایران اسلامی یکباردیگربه جهانیان ثابت کردند که حامی وپشتیبان انقلاب ونظام هستند. این حضورتاحدی گسترده بود که دنیا را به حیرت فروبرد و به بدخواهان نظام ومردم یک درس تاریخی داد و آن این که درمقابل اراده آهنین این مردم باید سرتعظیم فرود آورد وبه ملت ایران باید احترام گذاشت.

مازندران هم به عنوان قطعه ای ازایران دراین فراخوان ملی پیشگام بود و مردم غیور وهشیار این استان همچون دیگرنقاط ایران عزیزحضوری کم نظیر و بی بدیل درپای صندوق های رای داشتند وصحنه هایی به یادماندنی ازعشق وایثار را به نمایش گذاشتند.

امروزنتایج انتخابات درسراسرکشور ومازندران مشخص گردیده وهمه یکدل و منسجم برای اعتلای این نظام مقدس وعزیز کوشش خواهند کرد ورقابت جای خود را به رفاقت ها وهمدلی خواهد داد تا انشاء الله مجلسی مقتدرو توانا تشکیل وروند توسعه و آبادانی کشورمان با قدرت و سرعت پیش برود.

دراین خصوص ذکرمواردی چندضروری به نظر می رسد:

۱- حضورگسترده مردم مازندران درانتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی مسئولیت مدیران وکارگزاران نظام درمقابل این مردم شایسته وفهیم را بیش از پیش سنگین نموده وآینده ای درخشان وامیدبخش درانتظارایران اسلامی و مازندران است تا درپرتواتحاد وهمدلی همه گروه ها وجناح ها وبا مشارکت جدی مردم ، روند عمران و آبادانی این خطه عزیزازایران شتاب لازم بگیرد.

۲- تبلیغات اغوا کننده وبعضی بداخلاقی های انتخاباتی همچون ادوارگذشته دراین دوره نیزتکرارشد وبرخی نامزدهای محترم برای جلب نظرمردم شعارهایی را دربرنامه خود گنجانده بودند که گویی فرشته نجات مردم هستند و معجزه گرانی هستند که توان تحول درزندگی مردم درکوتاه ترین زمان ممکن را دارند ودراین رهگذرکم نبودند رسانه هایی که به هرقیمتی ابزارتحقق اهداف برخی نامزدهای محترم شدند وگاهاً اصول حرفه ای خود را فراموش ودرورطه مادی گرایی به هرقیمتی افتادند وزمانی که خواسته اشان اجابت نشد، به تخریب شخصیت وچهره نامزدها پرداختند و هرآنچه دردلشان بود برزبان وقلم جاری ساختند بی آن که به تبعات ناگوارکارخود بیندیشند.

۳- ازبرخی تشکل ها ومدیران استان انتظارمی رفت متانت ووزانت خود را درایام تبلیغات نامزدها حفظ کرده وبه هردلیلی خود راسپربلای دیگران نکنند؛ این که مسئول محترمی حربه استعفاء را برای مظلوم نمایی و جلب آراء برای فلان نامزد انتخاباتی برگزیند و موجب حیرت افکارعمومی و آگاهان به مسایل سیاسی شود وآخرالامربه اهداف خود نیز نرسد واین که مسئول تشکیلاتی درصدد تخریب چهره نامزدی برآید و آن فرد برمحبوبیتش افزوده و آن مقام مسئول نداندکه چه برسراعتبارش دراستان آورده ابهاماتی است که گذشت زمان پاسخ آنها را خواهد داد.

۴- انتخابات ۷ اسفند یک پیام بسیارمهم و روشن دربرداشت و آن این است که مردم حرف آخر را می زنند و نمی توان نقش آنان را درتحولات جامعه نادیده گرفت.

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

1 نظر
  1. حسین اسماعیلی می گوید

    رطب خورده کی منع رطب کند؟ الان مثلا نویسنده محترم اخلاق حرفه ای را رعایت کرد؟ یا کاملا یک طرفه رفت؟ وقتی تیتر را خواندم فکر کردم حتما به موضوع دستگیری اقایانی که در حال خرید رای در مسجد شکوهی دستگیر شدند را هم مصرح میکنید . امااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا نه ……………………. اخلاق ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.