پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امید عالیشاه بعد از السد در تمرینات پرسپولیس

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، امید عالیشاه، هافبک گلزن چهاردانگه ای پرسپولیس که در نیم فصل لیگ شانزدهم برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شده بود، با تایید مدارک مربوط به کسری خدمتی‌اش اکنون در سودای بازگشت به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ است.

هافبک شماره 2 پرسپولیس که بعد از حضور در تراکتورسازی با محرومیت این تیم از دو پنجره نقل و انتقالاتی نزدیک به یک سال دور از فوتبال بود، در حالی که در این مدت تیم‌های فجرسپاسی و ملوان را خواهان خود می‌دید تمرینات اختصاصی‌اش را دنبال کرد. عالیشاه بعد از پایان محرومیت نقل و انتقالاتی تراکتور به جمع سرخ‌های تبریزی اضافه شد و البته بعد از مدتی دچار مصدومیت شد تا همچنان بدشانسی گریبانگیر او باشد.

عالیشاه که بعد از مصدومیت جنجالی در جدال مقابل پرسپولیس به شدت تحت فشار هواداران تبریزی قرار داشت، با دلگیری از این موضوع مراحل مربوط به دریافت مدارک کسر خدمتی خود را دنبال کرد. اتفاقی که در نهایت نهایی شد و او موفق شد در تاریخ 19 بهمن مدرک مربوط به پایان خدمت خود را دریافت کند.

اما این مساله که به مذاق مسوولان تراکتورسازی خوش نیامده بود، باعث شد تا سنگ‌اندازی همانند بازگشت احمد نوراللهی به جمع پرسپولیس ترتیب داده شود. عالیشاه اکنون بعد از گذشت نزدیک به دو ماه از دریافت تاییدیه کسری خدمتی و مدارک پایان خدمتش، هنوز موفق به تسویه حساب با این باشگاه نشده است و بارها نیز تهدید به اعزام برای پشت سر گذاشتن دوره آموزشی و پادگان شد.

در این شرایط مسوولان پرسپولیس و تراکتورسازی که رابطه خوبی با یکدیگر دارند در تماسی تلفنی در این مورد به بحث پرداخته و در نهایت مقرر شد تا زمینه بازگشت امید عالیشاه و تایید تسویه حساب او صورت گیرد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکن هفته آینده و بعد از بازی دو تیم پرسپولیس و السد قطر در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد تا آمادگی خود برای فصل آینده را حفظ کند. عالیشاه نیم فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی اکنون بازگشت او می‌تواند اتفاق مثبتی در اردوگاه سرخپوشان تهرانی محسوب شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.