پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امید اجتماعی جای رقابت کاذب سیاسی را در مازندران می‌گیرد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،احمد حسین‌زادگان امروز در دیدار تعدادی از مدیران شهرستان بابل اظهار داشت: همه باید به جای اینکه دنبال رقابت سیاسی باشند به فکر توسعه استان باشند که با همدلی و وحدت امکان پذیر است.

وی افزود: برای وحدت و همدلی در راه توسعه استان باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود. ما به مردم بدهکار هستیم و مسئولیت ما در نظام سنگین بوده و شرمنده مردم هستیم بنابراین باید به نوعی در رفتار و گفتار خادم مردم باشیم.

استاندار مازندران افزود: نباید به دنبال منطقه‌گرایی یا شهرگرایی باشیم و باید در توسعه استان گام برداریم و از نگاه بنده از غرب تا شرق همه باید در قالب توسعه در کنار یکدیگر دیده شوند.

حسین‌زادگان با بیان اینکه همان برنامه‌ای که استاندار سابق مازندران برای توسعه استان پایه‌ریزی کرد در دستور کار ما است گفت: برای فرآیند برنامه باید تلاش کنیم تا به آن اهداف پیش‌بینی شده برسیم.

استاندار مازندران تاکید کرد: جلسه شورای اداری با حضور مدیران کل جهت کاربردی کردن طرح‌ها و مشکلات شهرستان در هر شهر استان برگزار شود تا به مشکلات هر شهر در همان شهرستان رسیدگی شود که نخستین برنامه بنده دیدار با مردم شهرستان بابل است و جلسه شورای اداری استان را در آنجا برگزار می‌کنم.

وی گفت: متعقد هستم مردم نیاز به امید به آینده زندگی خود دارند و ما باید در افزایش امید مردم به زندگی تلاش کنیم و نظرات مردم به‌کارگیری شود و در بحث اقتصادی و تدبیر مدیران از این فرصت استفاده کنند.

استاندار مازندران افزود: اکنون جای رقابت سیاسی نیست و باید همه با هم به فکر توسعه استان باشیم تا مشکلات استان را کاهش دهیم و از رقابت سیاسی تنها در موقع انتخابات استفاده کنیم.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.