پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امنیت گردشگری دریایی را در مازندران تامین می کنیم

0

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید تقی حسینی پیش ازظهر شنبه در نشست تعاملی با میراث فرهنگی استان اظهار کرد: میراث فرهنگی استان مازندران معرف فرهنگ و تمدن این منطقه و جاذبه های گردشگری آن ظرفیت عظیمی برای توسعه منابع ملی به خصوص در حوزه دریا است.

وی با تاکید بر نگاه مثبت مقام معظم رهبری  از صنعت گردشگری در حوزه های متعدد به خصوص در راستای اشتغال زایی یا کاهش مشکلات اقتصادی استان ها افزود: با آموزش و فرهنگ سازی می توان مسائلی مانند رعایت حجاب و عفاف، پاسداشت اخلاق اسلامی و حفظ حرمت و کرامت انسانی را در جامعه تقویت و توسعه داد.

وی  در ادامه با تاکید بر مسائلی همچون فعالیت شناورهای امن و به روزرسانی شناورهای تفریحی برای جذب توریست در سطح استان مازندران اشاره کرد و بر تعیین و بویه گذاری مسیر تردد شناورهای تفریحی برای کاهش سوانح برای شناگران در دریا توسط مسئولان طرح های ساماندهی دریا تاکید کرد.

فرمانده دریابانی مازندران برنامه ریزی برای جذب سرمایه های سرمایه گذاران خصوصی به جهت ساخت اسکله های شناوری و رونق گردشگری دریایی با شناورهای مسافربری ایمن را یکی از طرح های موفق در استان دانست.

حسینی همچنین بر تبادل اطلاعات و افزایش تعاملات سازنده بین مسئولان دریابانی و سازمان میراث فرهنگی به مناسبت ایام نوروز سال ۹۸ تاکید کرد.

وی با اشاره به آمادگی همکاری دریابانی با سازمان میراث فرهنگی، گفت: با همه توان نیروهای متعهد تمام تلاش خود را به کار می گیرند؛ تا امنیت صنعت گردشگری که معرف چهره واقعی امنیت حاکم بر کشور از طریق گردشگران است، را تامین کنند.

فرمانده دریابانی استان مازندران در نشست تعاملی با مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و متولیان گردشگری استان، گفت: جاذبه های گردشگری استان ظرفیت عظیمی برای توسعه منابع ملی است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.