پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امسال جاده ساری – تاکام تکمیل می شود/برگزاری جشنواره گلاب گیری و سیب

فرماندار ساری با اشاره به آمادگی مسئولان شهرستان برای جذب سرمایه‌گذار, گفت: شورای راهبردی توسعه مرکز مازندران تشکیل شد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: احمد حسین زادگان امروز در جلسه شورای اداری مرکز مازندران در فرماندرای ساری، اظهار داشت: باید برای توسعه شهرستان ساری همه طیف‌های سیاسی هماهنگ شوند.

 

وی افزود: با تشکیل شورای راهبردی در شهرستان تلاش کردیم  مشکلات را شناسایی و برای رفع آن اقدام کنیم. تلاش داریم امسال پروژه ساری- تاکام که نیمه تمام مانده بود را تکمیل کنیم.

 

حسین زادگان تصریح کرد: دو جشنواره بزرگ گلاب گیری و جشنواره سیب در مرکز استان  امسال برگزار می‌شود.

 

فرماندار ساری بیان کرد: طرح مطالعاتی سد شهید رجایی تا تجن در حال بررسی بوده که با اجرای آن طرح قابلیت گردشگری دریایی دارد.

 

وی با اشاره به رشد و توسعه مرکز استان, افزود: نمایشگاه  بین المللی درجاده  فرح آباد ساری ایجاد می‌شود.

 

فرماندار ساری بیان داشت: مرکز استان از قابلیت‌های فراوانی برخوردار بوده که باید در جهت ایجاد اشتغال و سرمایه ‌گذاری به ویژه در بخش کشارزی و صنایع دستی با برنامه‌ریزی دقیق استفاده کنیم.

 

 وی با اشاره به فرمایشات مقام  معظم  رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: باید همه ما در هر شرایطی برا ی تحقق فرمایشات ایشان گام بردایم.

 

حسین زادگان افزود: امکانات در مرکز استان وجود دارد و  اعلام می‌کنیم  از هر نوع سرمایه‌گذاری در این  شهرستان حمایت می‌شود.

 

وی با گرامی‌داشت روز کارگر، روز شورا و روز معلم  گفت: این  روزها یادآور ارزش‌ها در کشور بوده که  باید قدردان این اقشار زحمتکش جامعه باشیم./تسنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.