پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امروز؛ نمایش بصیرت و میثاق امت با ولایت در راهپیمایی یوم‌الله 9 دی در سراسر کشور

0

به گزارش  خبرگزاری تسنیم گروه استان‌ها، 9 دی خط بطلان بر فتنه 88 توسط ملت بود، فتنه‌ای که با عدم تمکین در برابر قانون آغاز و به اهانت به مقدسات ختم شد و شادی دشمنان انقلاب و تلخ کامی دوستان و دلسوزان انقلاب را به‌دنبال داشت. ملت ایران در 9 دی‌ماه سال 1388 با حضور آگاهانه و مقتدرانه و بیعت دوباره با آرمان‌های امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری حماسه‌ای جاودان و به یادماندنی را در تاریخ انقلاب آفریدند.

‌بصیرت مبتنی بر ولایت، عاقبت‌اندیشی به فرجام عهدشکنی و دگراندیشی و نقش بی‌بدیل ولایت فقیه در عبور مردم از فتنه‌های گردنه‌های سخت، پافشاری مجدد مردم بر دفاع از اصول و ارزش‌ها و قانون اساسی و ولایت فقیه به عنوان رکن اساسی آن و دشمن شناسی درس‌هایی بود که از این حماسه گرفته شد.

‌سالروز 9 دی یادآور تجدید‌میثاق آگاهانه امت اسلامی ایران با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت امر است و این دستاورد مؤمنانه حاصل ژرفای بصیرت و آگاهی ملت ایران و منبعث از فرهنگ عاشورا و حمیت مذهبی است که جهانیان را تسلیم اراده خود کرده و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همراه با انفعال وعقب نشینی از مواضع نادرستشان در پی داشته است.

یوم‌الله ماندگار نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز نمایش معجزه الهی تجلّی وحدت ملّت ایران حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت، دشمن‌شناسی، تکلیف‌گرایی و عملِ به‌هنگام مردم فهیم، متدیّن و زمان‌شناس ایران اسلامی است.

در همین راستا آحاد مردم متدین و ولایتمدار ایران اسلامی امروز همزمان با یکدیگر در سراسر کشور با شرکت پرشور در تجمّع باشکوه و حماسی بار دیگر بصیرت، دشمن‌شناسی و تکلیف‌گرایی و عمل به‌هنگام خود را نشان می‌دهند.

حماسه مردمی 9 دی در استان خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش  خبرگزاری تسنیم  از مشهدمقدس، همزمان با سراسر کشور قیام مردمی 9 دی در استان خراسان رضوی و مشهدمقدس آغاز شد.

حرکت مردمی 9 دی در مشهد از دقایقی قبل در عرصه میدان شهدای مشهدمقدس با حضور پرشور و تجمع مردمی آغاز شده تا حماسه‌ای دیگر همزمان با 9 دی در مشهدمقدس رقم بخورد.

حاضران در این تجمع پس از راهپیمایی به سمت بارگاه منور رضوی، در جوار بارگاه سراسر نور امام هشتم شیعیان گردهم می‌آیند و حجت‌الاسلام سعیدی؛ در جمع مردم مشهد سخنرانی خواهد کرد.

همچنین در سایر شهرهای خراسان رضوی نیز مردم انقلابی و ولایتمدار استان در حماسه 9 دی حضور دارند و برائت خود از فتنه و فتنه‌گران را ابراز خواهند کرد.

راهپیمایی “دشمن‌شکن” مردم استان خراسان شمالی در سالروز حماسه نهم دی آغاز شد

 

گزارش   خبرگزاری تسنیم   از شهرهای استان خراسان شمالی٬ مردم شهرها و بخش‌های مختلف استان باب‌الرضا(ع) صبح امروز همزمان با نهمین سالگرد حماسه 9 دی، با حضور در میادین و خیابان‌های مرکزی شهرها٬ سالروز قیام نهم دی را گرامی‌ داشته و با برگزاری راهپیمایی‌٬ نقشه‌های دشمنان در ایجاد فتنه اقتصادی را خنثی کردند.

‌هزاران نفر از مردم شهید پرور شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی٬ همگام با سایر مراکز استان‌ها٬ از ساعت 9 صبح امروز با حضور در میدان شهید این شهر٬ راهپیمایی بزرگ سالروز حماسه 9 دی را برگزار و تا مسجد انقلاب بجنورد٬ تظاهرات کردند.

در این تظاهرات عظیم٬ در روز “بصیرت و میثاق امت با ولایت” مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه بجنورد با حضور باشکوه خود در راهپیمایی حماسه 9 دی، برگ زرین دیگری را به افتخارات خود افزودند.

مردم شیروان و اسفراین نیز با حضور در راهپیمایی بزرگ 9 دی٬ با سر دادن شعارهای “الله‌اکبر”، “مرگ بر فتنه‌گر”، “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل” انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت‌کار اعلام کردند و بار دیگر جنایت سران فتنه در سال 88 را محکوم کردند.

مردم شهرهای مانه و سملقان٬ گرمه٬ جاجرم٬ فاروج و راز و جرگلان نیز در این راهپیمایی همراه باشکوه شعارگویان ومداحان٬ با ذکر شعارها و شهرهای انقلابی٬ فضایی آکنده از حماسه و معنویت را خلق کرده و در ادامه٬ راهپیمایان در مسیر معین‌ شده٬ حرکت خود را آغاز کردند و حرمت‌شکنی عاشورای حسینی در سال 88 را به شدت محکوم کردند.

در پایان مراسم راهپیمایی شهر بجنورد٬ تظاهرکنندگان با حضور در اجتماع عظیم بصیرت در مسجد انقلاب بار دیگر جنایات فتنه‌گران را محکوم و نسبت به ایجاد فتنه‌های جدید هشدار دادند. سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنران مراسم نهم دی در بجنورد است.

این خبر درحال تکمیل است/ لطفاً به‌روز رسانی کنید… 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.