پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امدادرسانی به سرنشینان ٢ هزار و ٣۶ دستگاه خودرو در محاصره برف در مازندران

دیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران ازامدادرسانی به سرنشینان ٢ هزار و ٣۶ دستگاه خودروی در محاصره برف و سرما اخیر در استان خبر داد.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، دکتر مجتبی اکبری، تعداد کل عملیات امداد و نجات در حادثه برف و کولاک استان را ۴۷ مورد اعلام کرد و افزود : از این تعداد ۱۲حادثه برف و کولاک در کندوان، هراز ، کجور،  سوادکوه، لاویج نور، نیالا، کیاسر ، کلاردشت ، لیماکده رامسر ، بابل و تنکابن بوده است.

 

وی تعداد خودروهایی که به سرنشینان آن امدادرسانی شده را دو هزار و ۳۶ دستگاه اعلام کرد و گفت: به هفت هزار و ۸۴۰ نفر امدادرسانی شده و از ۱۷۵ نفر مصدوم ، ٣۶ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

دکتر اکبری شمار افرادی که اسکان اضطراری داده شدند را  ۴۱۲ نفر اعلام کرد و افزود : ۱۲۴ تیم عملیاتی و پشتیبان در حوادث اخیر شرکت داشتند و ۵۰۲ نیروی امدادی  با ۱۰۷ دستگاه خودرو، به افراد گرفتار در برف و سرما امدادرسانی کرده اند.

 

وی همچنین توزیع ۳۰۳ قوطی کنسروجات، ۱۹۱ بطری آب معدنی، ۱۷۴ تخته پتو، ۵۶۵ قرص نان را از دیگر خدمات این جمعیت برشمرد.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: با توجه به بهتر شدن نسبی شرایط جوی و امکان پرواز ، بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر وارد چرخه امدادرسانی شد و در اولین سورتی پرواز با بارگیری مواد غذایی و زیستی اولیه عازم مناطق و روستاهای بالاست شهرستانهای نوشهر و چالوس شد.

 

دکتر اکبری گفت : امدادگران ، نجاتگران و عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان با آمادگی کامل در حوزه های ماموریتی خود حاضر هستند تا در صورت لزوم بتوانند خدمات مورد نیاز را به هموطنان عزیزمان در سطح استان ارائه نمایند.

 

 

1 نظر
  1. حمید می گوید

    سلام چرا از مجروحین چهاردانگه ایی قطار خبر نمی زنید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.