پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام جمعه موقت ساری: خواسته شوم آمریکا برای مذاکره با ایران محقق نمی‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: امام حسین (ع) به همراه 72 تن از یاران باوفایش به منظور پایداری عدل و داد در جامعه اسلامی مقابل یزید زمان جنگیدند و به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به حضور پرشور عزاداران حسینی در مراسمات تاسوعا و عاشورای حسینی، افزود: ایام سوگواری سید و سالار شهیدان در دو ماه محرم و صفر در منازل و تکایا با شور خاصی برگزار شود.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس امسال با ایام محرم الحرام مقارن شده است، تصریح کرد: درس مقاومت و تفکر جهادی رزمندگان باید در برهه کنونی رفع کننده مشکلات کشور باشد.

یوسف پور با بیان اینکه دوستی با آمریکا و ایادی استکباری اصلا در ذات مردم ولایی ایران اسلامی وجود دارد، افزود: آمریکا اصلا دنبال مذاکره با ملت ایران نبوده و خوی استکباری بوده در چهل سال اخیر بر ملت ایران و جوامع آزادی خواه جهان حادث شده است.

وی با اعلام اینکه رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی در جامعه باید دغدغه اصلی دولتمردان باشد، تصریح کرد: متاسفانه گرانی و مشکلات معیشتی مردم رو به افزایش گرفته و مسئولان باید در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی چاره اندیشی اساسی صورت دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران تاکید کرد: جمهوری اسلامی در طول چهار دهه عمر خود همواره با دشمنی آمریکا و سایر جهان‌خواران مواجه بود اما به دلیل روحیه انقلابی در نهایت آنها را شکست داد. امروز نیز آمریکا به خیال خام خود می‌تواند با تحریم اقتصادی ایران اسلامی را به زانو در آورده و وادار به مذاکره کند در حالی که با وجود این مردم ولایی و انقلابی این خواسته دشمنان هرگز برآورده نمی‌شود.

 / ت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.