پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام جمعه ساری: دستگاه قضایی با دلالان ارز قاطعانه برخورد کند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله نورالله طبرسی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران با دعوت مومنان به تقوای الهی، اظهار داشت: انسان مومن در زندگانی و حالات خود همواره به یاد خدا و پروردگار باریتعالی است.

وی افزود: متاسفانه تقوا و اخلاق در جامعه ما رنگ باخته و در جامعه ای متقی، پرهیزگار و خداترس نباید دچار بی تقوایی و بداخلاقی شویم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه متاسفانه بدحجابی و بی حجابی در جامعه فراوان شده است، تصریح کرد: جوان باید دارای حد و اندازه از تقوا باشد تا بتواند در زندگانی خود از گناهان و پلشتی‌ها دوری کند.

طبرسی با بیان اینکه اخلاق اسلامی و بردباری باید در جامعه دینی تقویت شود، افزود: دروغ، ناسزا، تهمت، دورویی و بداخلاقی شایسته نظام اسلامی نیست.

وی با تسلیت شهادت پنجمین امام شهیدان امام محمد باقر (ع) که شکافنده علم بوده خطاب به نمازگزاران، گفت: این امام همام نقش اساسی در ارتقا علم آموزی و افزایش بصیرت دینی در مردمان عصر خود داشته است و افتخار شیعه بوده و اسلام مجهول اموی تبدیل به اسلام ناب احمدی و محمدی کرده است.

امام جمعه ساری با اشاره به نوسانات بارز ارز و سکه، تصریح کرد: دولت باید در زمینه ساماندهی و آرامش بازار تلاش اثرگذار و هدفمندی داشته باشد.

طبرسی با بیان اینکه قانون و دستگاه قضایی باید با محتکران بازار و دلالان سکه و ارز قاطعانه برخورد کند، گفت: در شرایط تحریم نباید دنبال دنیازدگی شویم و باید جلوی تفرقه داخلی را بگیریم.

وی با اشاره به آتش سوزی مسجد جامع ساری از مردم مومن و خداجوی ساری و استان خواست تا با کمک‌های خود رد اسرع وقت نسبت به ساخت و بازسازی مسجد قدیمی جامع ساری اقدام کنند و شماره حساب 0139203920001 جهت دریافت کمک‌های مردمی و خیرین جهت بازسازی مسجد جامع ساری مشخص شده است.

امام جمعه ساری با ابراز گله مندی از نمایندگان مجلس، تصریح کرد: هفت منطقه کشور دارای منطقه آزاد شده ولی به واسطه تفرقه نمایندگان، سهمیه منطقه آزاد از مازندرانی‌ها سلب شده است و زمان بی جهت تلف شده است.

طبرسی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با اقشار مختلف ملت ایران، تصریح کرد: بیانات ایشان حجت برای دستگاه‌های نظامی، امنیتی و نیروهای مسلح بوده و هیچگاه دشمن جرات حمله به ایران و جنگ را نخواهد داشت.

 / ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.