پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

المپیاد ورزش‌های آبی ساحلی کشور در بابلسر پایان یافت

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، شهروز یزدانی  دبیرکل المپیاد ورزش‌های آبی‌ساحلی کشور در مراسم اختتامیه دومین المپیاد آبی ساحلی کشور در پارکینگ صفر بابلسر اظهار داشت: مهم‌ترین خواسته ما برگزاری این المپیاد در بالاترین سطح ممکن بوده و امسال سطح مسابقات در مقایسه با سال گذشته در جایگاه بالاتری قرار داشته است.

وی افزود: در سال گذشته 649 ورزشکار از سراسر کشور در نخستین المپیاد آبی ساحلی کشور در بابلسر حضور داشتند و این رقم امسال با برنامه‌ریزی منسجم‌‌تر و‌ حمایت مسئولان منطقه‌ای و شهرستانی به بیش از دو هزار و 500 نفر افزایش یافته که این رقم نشان از افزایش چهار برابری در مقایسه با سال گذشته است.

دبیرکل المپیاد ورزش‌های آبی‌ساحلی کشور ادامه داد: به دلیل آبی‌ساحلی بودن مسابقات محدودیت‌هایی برای حضور بانوان در این رقابت‌ها وجود داشته اما در مجموع حضور بانوان از سال گذشته پررنگ‌تر بوده است.

یزدانی با اشاره به اینکه در سال گذشته بانوان در یک رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جدید بانوان در پنج رشته ورزشی با یکدیگر رقابت داشتند.

وی خواستار حضور پرشورتر بانوان در المپیاد ورزش‌های آبی ساحلی کشور شد و افزود: باید تلاش کنیم تا برنامه‌ریزی دقیق و مدون عرصه برای حضور پرشورتر و پررنگ تر بانوان در این المپیاد فراهم شود.

دبیرکل المپیاد ورزش‌های آبی‌ساحلی کشور با بیان اینکه استقبال شهروندان، گردشگران،‌ جذب توریست و تغییر فضای ساحل از جمله اهداف برگزاری این المپیاد در بابلسر بوده است خاطرنشان کرد: تغییر فضای ساحل و ترویج فرهنگ پهلوانی و کشف استعدادهای ورزشی در حوزه ورزش‌های آبی ساحلی از دیگر اهداف برگزاری دومین المپیاد ورزش‌های آبی‌ساحلی در بابلسر بوده است.

یزدانی با قدردانی از تلاش فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس، اعضای شورای شهر، شهرداری و‌ دستگاه‌هایی که تا آخرین لحظه در برگزاری این المپیاد ورزشی در شهرستان حمایت داشته‌اند تصریح کرد: تمام تلاش ما برگزاری این دوره از المپیاد آن هم بدون ایجاد ‌هزینه‌ای برای نهادهای شهری بوده است.

وی با اشاره به اینکه این المپیاد علی‌رغم کمبودهای موجود در مقایسه با سال گذشته منسجم‌تر و بهتر بوده است تاکید کرد: سال آینده این المپیاد پرشورتر و بهتر از امسال برگزار می‌شود.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.