پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افزایش 56درصدی کشف موادمخدر مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، علیرضا ثقفی گفت: در اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده در سطح استان اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی برای مقابله با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر در این استان به اجرا در آمد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: در اجرای این طرح ها ماموران پلیس مبارزه با مواد استان و شهرستان‌های تابعه با انجام اقدامات اطلاعاتی و اجرای 144 طرح عملیاتی در یک ماهه گذشته موفق به شناسایی و انهدام 6 باند تهیه وتوزیع مواد مخدر در این استان شدند.

ثقفی، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح های عملیاتی و دستگیری عاملان سودجوی مواد مخدر طی این مدت، در مجموع200 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، از افزایش 56 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته و ادامه اجرای طرح های امنیت اجتماعی در راستای مقابله با مواد مخدر و سوداگران مرگ به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه خبرداد.

وی،افزود: مواد مخدر در جامعه یکی از مهمترین معضلات اجتماعی است که موجب بسیاری از آشفتگی‌ها و از هم گسیختگی‌های اجتماعی همچون طلاق،فروپاشی خانواده ها، سرقت و نزاع‌های خانوادگی در جامعه می شود.

ثقفی اظهار کرد: اعتیاد به موادمخدر یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد آن مورد توجه قرار گیرد، زیرا فرد معتاد علاوه بر داشتن بیماری جسمی دچار اختلالات شخصیتی، روانی و ناهنجاری‌های رفتاری و اجتماعی و اعمال بزهکارانه در بیشتر مواقع به صورت ناخودآگاه می شود.

ثقفی با اشاره به این که گروه‌های مختلف سنی بویژه جوانان در معرض خطر ابتلا به اعتیاد قرار دارند، گفت: باید با برنامه‌ریزی‌ های اصولی و منسجم برای پر کردن اوقات فراغت جوانان از طرف خانواده‌ها، مدارس، نظام‌ فرهنگی و آموزشی صورت گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.